Версія для друку

Скроли, здичавілі люди та кінець анонімності в Інтернеті: «Ефект Медіа 2020»

14 листопада студенти факультету систем і засобів масової комунікації взяли участь у серії майстер-класів «Ефект Медіа 2020», організований за сприяння програми міського голови Бориса Філатова «Культурна столиця». На заході обговорювалися новітні способи боротьби за увагу споживача інформації в реальному та віртуальному просторах.

За словами першого спікера Богдана Буткевича, відомого блогера та ведучого телеканалу Еспресо TV, зараз дуже змінюється процес споживання інформації. Однієї прес-конференції вже недостатньо, щоб про ваш продукт дізналися всі. Прес-релізи ніхто не читає. Інтернет – більше не простір свободи. «Скрол – це один рух по екрану. Рівно один скрол у вас є, щоб зацікавити людину», – говорить Богдан Буткевич. І додає: «Люди в соцмережах зараз дикі. Ми всі з вами хочемо щось комусь продати. Якщо люди дикі, ними легше управляти».

На думку спікерів, сьогодні світом править Instagram. А блогерам довіряють більше, ніж експертам. Неможливо просувати свій продукт та ігнорувати зміни, які відбуваються в сучасних медіа. Та, реєструючись у черговій соціальній мережі, треба бути дуже обережним. «Користування Інтернетом у нас не є анонімним. Скролячи, лайкаючи, ми віддаємо свої інтереси. Ми добровільно віддаємо всю свою персональну інформацію», – розповідає Юрій Цимбал, адвокат та керуючий партнер юридичної фірми TSK Partners. Він радить уважно читати згоди, під якими ви ставите Ok у своєму смартфоні. Всі ваші правопорушення залишаються в мережі назавжди: «Думайте, що ви робите. Якщо сумніваєтеся, краще запитайте у юриста зараз, ніж платити йому потім», – радить адвокат.

Не менш цікаво було познайомитися з Наталією Мазур, керівницею Академії блогерства. Вона справжня чарівниця. У своїй школі Наталя за три дні в Instagram може накрутити 30 тисяч підписників. Вона також поділилася порадами, як просувати свій продукт: «Потрібний нетворкінг. Починайте здалеку, знайомтесь із блогерами, ходіть на їхні туси, влаштовуйте власні івенти. Треба робити вже щось зараз, якщо збираєтесь через рік виводити свій продукт».

Нові медіа – нові люди. Не дивно, що одним зі спікерів заходу став блогер Андрій Немодрук. Він закликає бути добрішими в мережі, долучаючись до боротьби з кібер-булінгом та хейтерством в Інтернеті. Андрій має 2,68 млн підписників на своєму YouTube-каналі й охоче ділиться своїм секретом успіху: «У будь-якій справі не треба нічого робити заради грошей. Робіть те, що вам подобається, те, що ви любите, і тоді досягнете успіху».

Студентка ФСЗМК
Ніколь Савченко


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram