Версія для друку

«Людина, підприємство, національна економіка – ІІ декада ХХІ століття – проблеми та розв’язання»

Кафедра маркетингу економічного факультету ДНУ імені Олеся Гончара взяла участь у Міжнародній науковій конференції «Людина, підприємство, національна економіка – ІІ декада ХХІ століття – проблеми та розв’язання».

Конференція пройшла у стінах Вроцлавського університету, м. Вроцлав (Польща). Цей значущий науковий захід відбувається вже упродовж одинадцяти років і є важливою подією в теорії та практиці економіки і маркетингу в Польщі та ЄС. За традицією представницька зустріч була організована Інститутом економічних наук факультету права, адміністрації і економіки Вроцлавського університету. Відомі вчені і практики представляли низку академічних шкіл Польщі, Німеччини, Франції, України.

Кафедру маркетингу ДНУ імені Олеся Гончара представляв кандидат економічних наук, доцент Сергій Касян доповіддю «Проблеми економічної співпраці України і Польщі». У ній була висвітлена організація маркетингового менеджменту у ході комунікаційної взаємодії партнерських підприємств обох країн; визначено чинники розвитку людського капіталу, що сприяє підвищенню маркетингового потенціалу інноваційних підприємств.

Керівник відділу загальної економічної теорії Інституту економічних наук Вроцлавського університету, директор Вроцлавського відділення Польського економічного товариства професор Вітольд Квасніцкі виступив модератором сесії «Інноваційні засади розвитку країни». У своій промові він наголосив на необхідності подальшого системного впровадження інновацій, розширення вільного підприємництва для забезпечення сталих темпів економічного зростання країн.

У рамках цієї сесії у наукових дебатах щодо визначення інноваційних принципів формування національної економіки виступили віцепрезидент правління Вроцлавського технологічного парку Марек Вінковскі; член комісії з політики регіонального і економічного розвитку Нижньосилезького воєводства професор Анджей Льошь; віце-президент компанії EIT+ професор Мірослав Міллер, м. Вроцлав (Польща).

Доцент кафедри загальної економічної теорії Інституту економічних наук Вроцлавського університету, інституту CEDIMES Марчін Вінярскі відзначив тенденції інноваційного розвитку маркетингу, значущість Інтернет-комунікаційних технологій, вплив глобалізації на розвиток роздрібних торгівельних мереж Польщі.

У конференції взяли участь також представники публічної адміністрації, інноваційних компаній Польщі. Так, Ян Вайс з відділу міжнародного співробітництва міського уряду Вроцлава у своїй доповіді наголосив на важливості признання Вроцлава європейською столицею культури у 2016 році.

Загалом, під час конференції у контексті розвитку міжнародного співробітництва між Дніпропетровським національним університетом імені Олеся Гончара та Вроцлавським університетом було досягнуто попередньої домовленості про включення провідних науковців цих ВНЗ до наукових рад фахових академічних видань, що видаються в обох університетах.

Деканат економічного факультету
ДНУ імені Олеся Гончара


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram