Версія для друку

Підготовка до «Українського студентського фестивалю реклами»

Студенти та аспіранти факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара розпочали підготовку до участі в міжнародному проєкті «Український студентський фестиваль реклами» (УСФР-2022).

У 2022 році, попри масштабні воєнні дії в Україні, прийнято рішення про надання можливості студентам із креативним мисленням та бажанням реалізувати себе у сфері рекламних технологій взяти участь у міжнародному проєкті «Український студентський фестиваль реклами». Офіційними партнерами фестивалю стали: Міжнародна організація праці (МОП), Державна служба України з питань праці, Всеукраїнська рекламна коаліція, Спілка рекламістів України. Проєкт фінансується за програмою Європейського Союзу «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». Партнери заходу заснували комплексну номінацію «Україна працює!», де відображені питання, актуальні не тільки після встановлення миру в країні, а й на сьогодні. Відповідно, номінація складається з двох проєктів: «Працюй легально – підтримай країну» й «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

При всебічній підтримці деканеси факультету економіки професорки Тетяни Гринько від ДНУ була організована команда учасників під керівництвом професорки кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту Тетяни Решетілової. До складу команди увійшли студенти І-ІІІ рівнів освіти двох кафедр – маркетингу та міжнародного менеджменту й економіки, підприємництва та управління підприємствами.

Учасникам проєкту належить пройти два етапи: кваліфікаційну підготовку для набуття визначених професійних навичок, а також участь у конкурсних програмах із наданим переліком технічних завдань (брифів). Кваліфікаційна підготовка учасників – це онлайн-вебінари від висококваліфікованих фахівців із країн ЄС та України. Модерує підготовку голова Спілки рекламістів України, професор Київського національного університету імені Тараса Шевченка Євген Ромат. Тільки протягом місяця було проведено чотири комплексні онлайн майстер-класи, спікерами яких були: представниця Проєкту ЄС-МОП Софія Литвин; голова Державної служби України з питань праці Ігор Дегнера; головний креативний директор Leavingstone Анже Йереб; креативний директор британської рекламної компанії Dream App Iлля Янков; креативний директор рекламної компанії Leo Burnett Ukraine Анатолій Давидов. Під час майстер-класів студенти мали змогу набути нових професійних навичок завдяки чисельним прикладам власного рекламного досвіду цих кваліфікованих спеціалістів.

Після активної роботи на майстер-класах у ДНУ проаналізували можливості самореалізації кожного члена команди та розпочали підготовку до наступного етапу проєкту – безпосередньої участі у конкурсних програмах.

Факультет економіки


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram