Версія для друку

Дистанційний «Освітній марафон 2021» для студентів-маркетологів

11 березня відбулася зустріч представників компанії «Епіцентр К» зі студентами й викладачами спеціальності «Маркетинг» факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. На заході презентували спеціальний освітній проєкт з питань маркетингу, менеджменту та бізнес-процесів від фахівців компанії «Епіцентр К».

Проєкт стартує 16 березня. Протягом трьох місяців студенти й викладачі під час безкоштовних онлайн-занять дізнаватимуться у практиків компанії корисну інформацію про те, як влаштований бізнес зсередини. Теми занять є універсальними, зокрема спеціалісти компанії «Епіцентр К» планують розповісти на конкретних прикладах та ситуаціях про концепцію маркетинг-мікс, управління асортиментом, використання сучасних бізнес-інструментів, мотивацію персоналу, тайм-менеджмент та багато іншого. За програмою передбачені й домашні завдання, засновані на реальних завданнях, які щодня вирішує бізнес.

Як зазначають організатори, серед переваг такої співпраці бізнесу із закладами вищої освіти – це розвиток практико-орієнтованого навчання студентів і тих компетенцій, які затребувані роботодавцями.

Важливо, що по закінченню «Освітнього марафону 2021» всі учасники отримають сертифікати, а студенти, які зарекомендують себе протягом курсу, отримають особливі пропозиції від компанії «Епіцентр К».

Доцентка кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту
Поліна Сокол


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram