Версія для друку

Дистанційний «Освітній марафон 2021» для студентів-маркетологів

11 березня відбулася зустріч представників компанії «Епіцентр К» зі студентами й викладачами спеціальності «Маркетинг» факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара. На заході презентували спеціальний освітній проєкт з питань маркетингу, менеджменту та бізнес-процесів від фахівців компанії «Епіцентр К».

Проєкт стартує 16 березня. Протягом трьох місяців студенти й викладачі під час безкоштовних онлайн-занять дізнаватимуться у практиків компанії корисну інформацію про те, як влаштований бізнес зсередини. Теми занять є універсальними, зокрема спеціалісти компанії «Епіцентр К» планують розповісти на конкретних прикладах та ситуаціях про концепцію маркетинг-мікс, управління асортиментом, використання сучасних бізнес-інструментів, мотивацію персоналу, тайм-менеджмент та багато іншого. За програмою передбачені й домашні завдання, засновані на реальних завданнях, які щодня вирішує бізнес.

Як зазначають організатори, серед переваг такої співпраці бізнесу із закладами вищої освіти – це розвиток практико-орієнтованого навчання студентів і тих компетенцій, які затребувані роботодавцями.

Важливо, що по закінченню «Освітнього марафону 2021» всі учасники отримають сертифікати, а студенти, які зарекомендують себе протягом курсу, отримають особливі пропозиції від компанії «Епіцентр К».

Доцентка кафедри маркетингу та міжнародного менеджменту
Поліна Сокол