Версія для друку

Український бізнес і DEI: від толерантності до активних дій

Великі українські компанії демонструють збільшення уваги до організаційних принципів DEI (Diversity, Equity, and Inclusion), що відповідає переходу українського суспільства від моделі "толерантно терпимих" до "активістів".

 

Про це свідчать результати спільного дослідження корпоративної культури крізь гендерну призму від Biasless, DVL, HR PRO та ЄБРР.

Представники Центр кар'єрного розвитку та співпраці з бізнесом ДНУ імені Олеся Гончара долучилися до презентації з таким фокусом:

 

вплив війни на мотивацію, психічне здоров’я та відчуття перспектив;

бар’єри між прагненням розвиватись і реальними можливостями;

лідерство крізь гендерну оптику;

емоційна безпека як стратегічний ресурс команд.

Ділимося актуальними даними зі студентами та випускниками університету!

Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram LinkedIn