Версія для друку

У ДНУ відбулася міжнародна олімпіада Proggy-Buggy Contest 2025

22 листопада на базі Дніпровського хабу, організованого в смартукритті ДНУ CLUST SPACE DNIPRO, відбулася Міжнародна олімпіада з програмування Proggy-Buggy Contest 2025. Олімпіада, ініційована міжнародною IT-компанією DataArt, проводиться у понад 45 країнах. Для проведення олімпіади 2025 було організовано 16 офлайн-локацій (офіси компанії DataArt) по всьому світу.

 

В Україні хаби були відкриті у містах Дніпро, Івано-Франківськ, Львів, Миколаїв та Хмельницький. Наш університет як партнер DataArt виступив регіональним хабом для понад 40 учасників, які виявили бажання долучитися до участі в олімпіаді наживо.

 

Робота хабу в ДНУ здійснювалася за участі в.о. проректора з науково-педагогічної роботи Наталії Гук, яка координувала академічні та організаційні аспекти, а також PR-менеджерки DataArt Євгенії Попової, яка відповідала за інформаційну підтримку та промоцію. Комунікацію з учасниками на локації проводила відповідальна секретарка оргкомітету олімпіади Ганна Михальчук, доцентка кафедри інженерії програмного забезпечення та інформаційних технологій. Технічна підтримка олімпіади забезпечувалася Ресурсним центром IT-освіти та технологій, а саме Дмитром Прищепним, начальником відділу проєктування та впровадження програмних засобів.

 

Автором задач олімпіади є Олександр Хижа, доцент кафедри комп’ютерних технологій факультету прикладної математики та інформаційних технологій, радник з академічних питань компанії DataArt.

 

Захід об’єднав студентів та молодих програмістів, які мали змогу перевірити свої знання, логіку та алгоритмічне мислення у форматі командного змагання. Факультет прикладної математики та інформаційних технологій ДНУ був представлений такими командами: Tree-coders (Катерина Плахотнюк, Владислав Береза, Іван Крупко); BugCreators (Анна Сафонова, Ростислав Новіченок); TirBits (Анастасія Волошина, Павло Стафехін, Данило Натикач); SonyaTheBestTeam (Олександр Нечепоренко, Дмитро Шаталович, Олексій Андрющенко); UDSK (Михайло Шнуровий, Аліса Пікінер); StackOverflowSurvivors (Ілля Дьячок, Сергій Незгуров); LIAR (Артем Тараненко, Лія Камеко); VibeCoders (Ілля Соколов, Максим Десятерик); Olimpic_6_hunters (Антон Макаренко, Дмитро Негря); Singularity (Микита Малицький, Софія Смирнова, Нікіта Іванов); Reserve (Максим Попов, Кирило Гордєєв).

Фізико-технічний факультет представляла команда CodeQuarks (Іван Ігнатенко, Марина Суслова, Віталій Конько).

 

Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування представив команду Phoenix (Бабушкін Віктор, Бабенко Данило, Сидорук Кирило). Також серед учасників олімпіади у складі команд Reserve та UDSK були студенти НТУ «Дніпровська політехніка».

 

Учасники працювали в командах до трьох осіб та протягом 42 хвилин розв’язували алгоритмічні задачі, використовуючи зручні для себе мови програмування — Python, Java, C++ та інші. Олімпіада стала не лише випробуванням технічних навичок, а й платформою для розвитку командної взаємодії та професійної комунікації.

Цьогоріч Дніпровський хаб став ще й осередком живого спілкування, драйву та інтерактиву. Особливий інтерес викликала тематична вікторина QuizVIZ, присвячена історії олімпіади Proggy-Buggy, яка перетворилася на справжній інтелектуальний батл. Переможцями стали представники факультету прикладної математики та інформаційних технологій — Ілля Дьячок, Дмитро Шаталович та Лія Камеко, які продемонстрували не лише ерудицію, а й щиру зацікавленість історією змагання, отримавши за це приємні призи.

Не менш емоційним моментом стало урочисте нагородження команди-переможницю безпосередньо в просторі хабу. Найкращою командою цього року стала SonyaTheBestTeam у складі Дмитра Шаталовича, Олександра Нечепоренка, Олексія Андрющенка. Їхня згуртованість, швидкість прийняття рішень і впевнене володіння алгоритмічними підходами стали яскравим прикладом того, як пристрасть до програмування перетворюється на успіх.

Проведення Proggy-Buggy Contest 2025 у стінах ДНУ імені Олеся Гончара підтвердило важливість подібних заходів для підтримки молодих талантів, популяризації програмування та створення сприятливого середовища для розвитку майбутніх фахівців ІТ-галузі.

Атмосфера події ще раз довела: Proggy-Buggy — це не просто змагання, а простір можливостей, де народжуються команди, формується професійне середовище і з’являється мотивація рухатися вперед.

Тож якщо ти мрієш випробувати себе, зануритися в світ алгоритмів, знайти однодумців і відчути справжній азарт інтелектуальної гри — наступні тури чекають саме на тебе!

В.о. проректора з науково-педагогічної роботи
Наталія Гук


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram LinkedIn