
Конференція «Освіта нової України»: трансформуємо освітню екосистему держави
27 травня у Києві відбулася конференція «Освіта нової України», організована Міністерством освіти і науки під егідою Офісу Президента України. До роботи форуму долучилися представники Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара – ректор Сергій Оковитий та в.о. проректора з науково-педагогічної роботи Наталія Гук.


Під час події презентувалися результати освітніх трансформацій і кроки на шляху до наймасштабнішого в історії оновлення освітньої інфраструктури України.
Зокрема, голова Верховної Ради України Руслан Стефанчук, прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій – міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров, міністр освіти і науки України Оксен Лісовий та заступник міністра Михайло Вінницький, представники Офісу Президента, міністерств, приватного бізнесу та фінансової сфери спільно окреслили результати, які вже принесли реформи, а також розглянули основні бенефіти від співпраці із закордонними університетами, зокрема британськими.


Аналізуючи, як реалізується докорінна трансформація освітньої екосистеми нашої країни, наголосили на трьох ключових змінах: зміцнення безпеки, модернізація інфраструктури, оновлення змісту та якості освіти.
Українська система освіти кардинально змінюється. Ми інвестуємо в якість, конкурентоспроможність і безпечну інфраструктуру – не через війну, а всупереч їй, – відзначив міністр освіти і науки України Оксен Лісовий.


Так, під час панельних дискусій учасники конференції комплексно підійшли не тільки до визначення больових точок системи освіти воєнних років, а й вивели точки зростання, які визнаються в усьому світові – якість української освіти та рівень викладачів.
.jpg)
Зокрема, багато обговорень викликали тези, напрацьовані на дискусійних панелях «Якість викладання. Як українській освіті стати конкурентоспроможною у світі» та «Виклик прийнято. Як реформа освіти вирішує проблеми роботодавців».

– Основна державницька стратегія у створенні новітньої освітньої системи перебуває на перетині інтересів держави, бізнесу, освітньої установи, і головне – молодої людини: це – розбудова відповідної структури, яка дасть якісні зрушення в усіх галузях. І головні вектори розвитку нашого Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара цілком відповідають стратегічним завданням, як сучасним, так і прогнозованим на перспективу. Це: глобалізація освіти та розширення міжнародних партнерств; долучення бізнесу до наповнення освітніх програм актуальними компонентами; нарощування інженерних спеціальностей для відновлення промислового потенціалу України та інші, – прокоментував за результатами форуму ректор Сергій Оковитий.
За матеріалами Міністерства освіти і науки України
Факультети
- Української й іноземної філології та мистецтвознавства
- Cуспільних наук і міжнародних відносин
- Історичний
- Психології та спеціальної освіти
- Прикладної математики та інформаційних технологій
- Економіки
- Систем і засобів масової комунікації
- Юридичний
- Фізики, електроніки та комп'ютерних систем
- Фізико-технічний
- Механіко-математичний
- Хімічний
- Біолого-екологічний
- Медичних технологій діагностики та реабілітації
Коледжі
- Машинобудівний фаховий коледж
- Фаховий коледж ракетно-космічного машинобудування
- Жовтоводський промисловий фаховий коледж
- Фаховий коледж економіки та бізнесу