Версія для друку

Студенти-журналісти ДНУ створили соціальну рекламу на тему безпечного руху

У Палаці студентів першокурсники факультету систем і засобів масової комунікації ДНУ, журналісти та піарники, презентували результати своєї роботи над проєктом «Безпека на дорогах», реалізованого спільно із Ситуаційним центром міста Дніпра, Патрульною поліцією та ДСНС у Дніпропетровській області.

Цілей у проєкту багато: зробити місто більш безпечним навіть в умовах воєнного стану, подякувати оперативно-рятувальним службам за їхню героїчну працю та хоч трохи розвантажити їх, інформуючи містян та закликаючи бути відповідальними, а також внести важливу практичну складову у навчальний процес, адже проєкт розроблявся в рамках одного із академічних курсів.

За два місяці 7 команд (де студенти журфаку вже з першого курсу створюють умовні власні рекламні та PR-агенції) розробили 33 плакати на різні теми, запропоновані їм під час установчої зустрічі із представниками місцевого самоврядування та оперативно-рятувальних служб.

Сьогодні питання безпеки на дорогах є вкрай актуальним, і ми це бачимо в Ситуаційному центрі завдяки камерам відеоспостереження. Тому й ініціювали проєкт із безпеки дорожнього руху. Спільно з ДСНС, поліцією провели зустріч зі студентами – майбутніми журналістами та піарниками. Донесли до них важливість цієї теми, поінформували про статистику та причини ДТП. Зі свого боку, молодь відреагувала і вирішила створити соціальну рекламу, аби максимально доступним способом наголосити на необхідності дотримання правил дорожнього руху, адже йдеться про безпеку усіх його учасників, – розповіла директорка КП «ІНФО-РАДА-ДНІПРО» Альона Чуєва.

На плакатах креативно та іноді з гумором зображено ідеї заборони перевищення встановленої швидкості, водіння у стані алкогольного сп'яніння, безпеки пішоходів, велосипедистів та мотоциклістів, пересування містом на самокатах і гіроскутерах, користування гаджетами, надання переваги у русі спецтранспорту рятувальних підрозділів ДСНС під час їхнього пересування містом до місця події. Це найбільш важливі аспекти, на які акцентувалася увагу під час робочої зустрічі із представниками патрульної поліції та ДСНС.

Приємно, що молодь креативно підійшла до створення плакатів, виявила гумор у роботах. Авторам робіт ми презентували флікерні браслети зі світлоповертальним елементом, який має бути у пішохода в темну пору доби, аби він був помітним на дорогах, – зазначила начальниця відділу зв’язків із громадськістю Управління патрульної поліції у Дніпропетровській області Наталія Очеретяна.

Під час заходу журфаківці завзято доповідали про свої проєкти гостям, презентували та пояснювали власні ідеї:

Для нас це можливість не лише навчатися та практикуватися у професії, а й висловити свою вдячність оперативно-рятувальним службам за їхню важливу, героїчну працю та хоч скільки розвантажити їх, – відзначила першокурсниця Катерина Осіпова.

Учасники проєкту отримали дипломи-подяки та пам’ятні подарунки від організаторів.

Аби і надалі поширювати ідеї безпечного руху рада студентів факультету систем і засобів масової комунікації ДНУ запросила на презентацію молодь із громадської організації «Студентство Дніпра». Студенти ДНУ влаштували для них цікавий квест із безпеки дорожнього руху. Наша студентська молодь стане першими «агентами змін», які розвиватимуть цю тему у своїх університетських осередках.

Викладачка кафедри масової
та міжнародної комунікації
Юлія Гаркавенко


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram