Версія для друку

«Майже QUIZ» – інтелектуальні бої на факультеті економіки

На факультеті економіки Дніпровського національного університету студенти вміють не лише смажити смачні млинці на Масляну, красиво танцювати чи співати, але і беруть участь в інтелектуальних заходах. Уже двічі в цьому семестрі науковий комітет ради студентів разом із відповідальною за організаційно-виховну роботу Дар’єю Бесчастною провели інтелектуальну гру під назвою «Майже QUIZ».

Студенти факультету мали змогу перевірити ерудицію у різних тематичних раундах, питання яких набагато відрізнялися від звичних завдань на семінарських чи лабораторних заняттях в аудиторії. Розпочавши з розминки, відгадувань ребусів та історичних постатей, гравцям запропонували 10 складних питань, кожне з яких мало неочевидну відповідь: тільки командне обговорення та кмітливість могли привести до правильного варіанту.

Після напруженого мозкового штурму студенти дещо відпочили і позмагалися у відгадуванні музичних композицій за мелодією, ідентифікували фільми за наборами смайлів, які сьогодні активно використовуються молоддю у спілкуванні.

У нашому випадку гра відрізнялася від традиційного Quiz, тому що мала додатковий раунд на креатив. Завдання полягало в тому, аби команди створили рекламну кампанію продукту чи послуги у віршованій формі. Спочатку учасникам здавалося, що неможливо за 10 хвилин створити вірш про буфет або побачення з хлопцем зі студради, проте всі команди оригінально впоралися з цим завданням.

Студентам прийшовся до вподоби такий захід. Так, студентка ІІІ курсу спеціальності «Менеджмент» Марія Млинарич сказала, що «такі заходи створюють можливість і бажання не тільки перевірити свою загальну ерудицію, але й класно провести час зі своїми одногрупниками та друзями у стінах університету».

Дійсно, студентські роки є одними з найяскравіших. Тому використовуйте їх максимально продуктивно в університеті та поза його межами!

Студент ІІІ курсу факультету економіки
Юрій Гуртовий


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram