Версія для друку

Студенти ДНУ досліджували тему інтернет-маркетингу

На кафедрі маркетингу економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара відбувся круглий стіл на тему: «Інтернет-маркетинг як головний інструмент сучасного маркетингу».

До обговорення були залучені студенти ІІ та ІV курсів спеціальності «Маркетинг» та запрошений гість – проект-менеджер компанії «Сходження» Марія Маклакова.

Сьогодні маркетинг неможливо уявити без інтернет-маркетингу. Це найбільш динамічна, інноваційна та сучасна галузь маркетингу. «Інтернет-маркетинг виник давно, але тільки зараз його стали розглядати в якості найуспішнішої технології для просування бізнесу. Головна умова інтернет-маркетингу – це розуміння інтересів цільової аудиторії. Якщо ви можете запропонувати щось корисне, оригінальне або унікальне, то споживачі обов’язково вас знайдуть та розкажуть про ваш товар чи сайт своїм друзям і знайомим», – зауважила Марія Маклакова.

На думку завідувача кафедри маркетингу ДНУ, професора Світлани Хамініч, інтернет-маркетинг стає найбільш ефективним інструментом залучення споживачів та просування товарів і є розвинутою базою для проведення маркетингових досліджень. «Із розвитком digital та IТ-технологій важливість інтернет-маркетингу як для малих підприємств, так і для великих корпорацій неухильно зростатиме», – пояснила Світлана Юріївна.

Для студентів тема інтернет-маркетингу була дуже корисною і цікавою, оскільки кожен із них має можливість уже сьогодні, не відволікаючись від процесу навчання, робити перші кроки до власного бізнесу в Інтернеті. Студенти жваво обговорювали тенденції ринку, цікавились, як правильно розробляти та позиціонувати сайт, які інструменти краще використовувати для ефективного просування свого інтернет-ресурсу, щоб залучити споживачів та підвищити їхню лояльність до продукту чи послуги.

Кафедра маркетингу ДНУ ім. О.Гончара


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram