Версія для друку

#DNU_City зустрічає майбутніх студентів


3 липня DniproEducationCity в парку ім. Т. Шевченка влаштував абітурієнтам грандіозний ярмарок професій від усіх ЗВО Дніпра! Яскрава експозиція від Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара для випускників і школярів Дніпра розташувалася в Палаці студентів ДНУ.

 

Для допитливих відвідувачів університет підготував тест-драйв спеціальностей – квест «Випробуй на собі #DNU» та розіграш призів для тих, хто пройшов усі локації, сеанс одночасної гри в шахи на 9 дошках із ректором Сергієм Оковитим, спілкування із представниками приймальної комісії, відповіді на запитання абітурієнтів та батьків, музичний концерт, а також креативні фотозони.

 

На локаціях від факультетів ДНУ абітурієнти могли оглянути історичні реконструкції і демонстрації стилізацій національного костюма, поекспериментувати з хімічними дослідами та спробувати страви молекулярної кухні, поспілкуватися з розробниками проєкту «Студентська ракета» і поуправляти роботом-маніпулятором «Механічна рука», пройти майстер-клас з веб-дизайну та стати учасником інтерактивного лазерного шоу, повчитися у «Школі молодого дипломата», надихнутися картинами, створеними студентами-художниками.


В освітньо-дискусійному хабі майбутніх студентів привітав ректор ДНУ, доктор хімічних наук Сергій Оковитий: «Ми вдячні нашому випускнику, меру Дніпра Борису Філатову та Дніпровській міській раді за таку чудову нагоду взяти участь в ярмарку вакансій, представити Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара на DniproEducationCity. Сьогодні я б хотів поговорити з вами не про те, який класний і потужний наш університет, він, безумовно, найкращий в регіоні, і ви про це знаєте. Я хотів би розповісти, що може дати університет вам, молодим людям, які прагнуть розвитку, реалізації, які хочуть стати фахівцями і отримувати гідну зарплату, прагнуть отримати незалежність від батьків. У всіх студентів різні прагнення. Дніпровський національний університет дає студенту індивідуальну траєкторію навчання і саморозвитку». Сергій Оковитий разом із директором IT-компанії – партнером ДНУ AMC Bridge Ukraine Сергієм Фоміним розповіли, як стати успішним фахівцем, чи можна вже на другому курсі розпочати вибудовувати кар’єру, чи реально отримати український і європейський дипломи в ДНУ, і, загалом, як розпочати шлях до успіху з Дніпровським національним університетом імені Олеся Гончара. Компанія AMC Bridge Ukraine входить до Асоціації IT-Dnipro Community та є одним зі стейкхолдерів ДНУ, тобто бере участь у розробці навчальних планів відповідно до сучасних вимог ринку праці, фахівці компанії долучаються до навчального процесу, передусім на факультеті прикладної математики, в AMC Bridge Ukraine проходять навчальні, виробничі та переддипломні практики для студентів.

 

Ярмарок професій відвідали не лише вступники, а й багато старшокласників, які мають ще достатньо часу, щоб визначитися з майбутнім фахом. Живе спілкування з представниками різних ЗВО та яскраві презентації факультетів стануть у нагоді тим, хто вагається, й допоможуть отримати комплексну інформацію про той чи інший навчальний заклад. Школяр з Дніпра Володимир Кісенко планує вступати на спеціальності, пов’язані з інформаційними технологіями, автоматизацією. «На заході дізнався, які конкретні спеціальності є в ЗВО Дніпра, а також минулорічні прохідні бали, щоб розуміти, які орієнтовно вимоги до вступників. Постріляв з лука на імпровізованому тирі від історичного факультету ДНУ, послухав концерт, отримав багато брошур, в яких є важлива інформація для нас. Буду вдома вивчати».


Десятикласник з Дніпра Олександр Черніков, який приїхав на ярмарок професій з мамою, цікавиться в першу чергу медициною, психологією, біологією. «Навчаюся у фізико-математичній школі, і наразі ще не визначився, куди буду вступати, тож ми спеціально приїхали на DniproEducationCity, щоб правильно обрати ЗВО. Тут все дуже цікаве, яскраве, багато відвідувачів. Цікаво подивитися на всі заклади вищої освіти Дніпра. Мені дуже сподобався історичний факультет ДНУ. Тож мрії про біологічні спеціальності можуть поступитися перед історичними. Тут нас переконали, що історію треба знати і самому її робити».

 

Старшокласник Влад Недбайло хоче вступати на спеціальність «Психологія»: «На заході багато цікавих макетів та різних проєктів, які можна подивитися, потримати, випробувати, повчитися, як надавати першу допомогу. Приємно, що більшість ЗВО надали в своїх презентаційних буклетах вартість навчання, та інформацію про сам ЗВО. Це дуже зручно. Гарний та корисний захід».


З азартом і цікавістю чималий гурт вступників і старшокласників долучився до квесту «Випробуй на собі #DNU». Отримавши від організаторів символічну залікову книжку, кожен учасник мав у довільному порядку пройти завдання від кожного з 14 факультетів ДНУ та отримати за правильні відповіді штамп у «заліковці». Серед завдань квесту: спробувати реанімувати людину, назвати, який м’яз найсильніший в організмі людини і температура якого органу найвища; знайти серед кількох варіантів фейкові заголовки, як от «У річці Дніпро рибалки виловили крокодила», «На Вернадському ринку під виглядом свинини продають кенгурятину», «Над Дніпром пронісся торнадо»; скласти пазли із зображенням Ніколи Тесли та назвати найвідомішу формулу Ейнштейна; вгадати, яку страву можна приготувати з певного набору продуктів (наприклад, яблуко, смородина, цукор) або вгадати аромат (ацетон, груша, спирт, аміак); сказати, скільки разів зустрічається цифра 4 у цілих числах від 1 до 50? Переможці інтенсивного «мозкового штурму» отримали призи: 30 квитків на відвідування оранжереї ботанічного саду ДНУ, 30 квитків на екскурсію до підземель Палацу студентів ДНУ, 20 квитків на відвідування комплексу «Акваріум» ДНУ і супер-призи – 5 ювілейних монет до 100-річчя ДНУ.

]

Щасливою володаркою одразу двох нагород – квитка до ботанічного саду та ювілейної монети ДНУ – стала десятикласниця Діана Лівінська, яка прийшла на захід разом з однокласниками. «Завдання квесту, насправді, були дуже різні, цікаві та не досить складні. Але так як я схиляюся до вибору спеціальності «Фінанси» чи «Міжнародні економічні відносини», то найбільше мені запам’яталася локація саме факультету економіки. Там нам запропонували відчути себе справжніми маркетологами і придумати креативні назву та слоган для нового бренду загаданого продукту. Це завдання виявилося, можливо, найоригінальнішим. Загалом, мені сподобалися всі локації ДНУ. Представники Вашого університету були привітними, цікаво розповідали про свої факультети та відповідали на мої запитання. Тож для мене, майбутньої абітурієнтки, цей захід став, безумовно, корисним», – відзначила Діана.


Інформаційно-аналітичне агентство
Дніпровського національного університету


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram