Версія для друку

Викладачі обговорювали методики опанування німецької мови

13-14 листопада в межах проекту «Рік німецької мови в Україні» та за підтримки Гете-Інституту в Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара на кафедрі германської філології відбувся семінар, на який давно очікували германісти міста та області.

Метою дводенної зустрічі викладачів німецької мови, які представляли вищі навчальні заклади Дніпра, Запоріжжя, Мелітополя, Харкова і німецьких партнерів Ольги Хабер та Франка Хабера, було обговорення новітніх тенденцій в галузі методології укладання навчального підручника для опанування німецької мови спеціалістом-не гуманітарієм, який планує випробувати свої знання, вміння, досвід під час роботи у міжнародних проектах, сприяти розвитку кооперації та інтернаціоналізації української економіки.

З доповіддю «Професійна підтримка німецької мови» виступила лектор департаменту німецької мови як мови професійного спрямування (Гамбург, Німеччина) доктор Ольга Хабер, яка докладно розповіла про діяльність департаменту і відповіла на численні питання присутніх про сучасні професійно-орієнтовані мовні курси для мігрантів у Німеччині.

Надзвичайний інтерес викликала в учасників семінару доповідь консультанта з психологічних проблем міграції та інтеграції, співробітника університету Якобса з міжкультурної освіти (Бремен, Німеччина) доктора Франка Хабера з амбівалентною проблематикою «Зіткнення культур або тріумфуюче розмаїття в Європі?», що стало яскравою презентацією психологічного підґрунтя новітньої галузі германістики – інтеркультурної германістики.

Теоретичні питання доповідей набули практичного значення під час Workshop з назвою «Розробка навчальних посібників для мовних курсів професійного спрямування: техніка, медицина, торгівля». У роботі семінару взяли участь 15 викладачів та ангажованих у методиці викладання німецької мови як першої та другої іноземної мови студенти німецького відділення нашого університету.

Під керівництвом доктора Ольги Хабер учасники працювали над розробкою власної концепції майбутнього підручника, який має відповідати найсучаснішим вимогам європейської методики викладання іноземної мови, враховуючи поняття «міжкультурна компетенція» та «культурно-чутливий мовний контекст» під час реалізації педагогічної дії викладача.

Ярослава Ковальова,
завідувач кафедри германської філології


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram