Версія для друку

Соціальна реклама студентів ДНУ визнана кращою

Студенти-маркетологи економічного факультету ДНУ імені Олеся Гончара взяли участь у Дев’ятому Українському студентському фестивалі реклами (9-й УСФР).

Представники кафедри маркетингу ДНУ постійно беруть у цьому заході – головному галузевому фестивалі реклами в Україні для молоді, яка спеціалізується на рекламі, маркетингу та PR. Черговий раз фестиваль пройшов на базі Київського національного торгівельно-економічного університету України (КНТЕУ). Керівником проекту є професор, академік АЕН України, завідувач кафедри маркетингу і реклами КНТЕУ Євген Вікторович Ромат. Місія фестивалю – удосконалення підготовки рекламістів та маркетологів в Україні – цілком вписується у концепцію розвитку кафедри маркетингу ДНУ. Її завідувач, доктор економічних наук, професор Світлана Юріївна Хамініч слушно наголосила: «Участь у цьому фестивалі дає можливість майбутнім маркетологам покращити свої навики і компетенції під час вирішення професійних рекламних завдань з урахуванням сучасних ринкових трендів».

Журі у складі провідних маркетологів, рекламістів України, Росії, ЄС на чолі з креативним директором рекламної агенції Kaffeine Communications, президентом клубу ADC*UA Анже Йеребом (м. Київ) вибрало найцікавіші та ґрунтовні роботи студентів з більш ніж 100 ВНЗ України та зарубіжжя.

За підсумками Творчого конкурсу у тематичній номінації №2 «Збережи свій зір разом з соціальним додатком «Добре Бачу»!» журі відзначило студентку ДНУ імені Олеся Гончара спеціальності «Маркетинг», гр. ЕМ-10-1 Вероніку Дмитренко, яка посіла перше місце з роботою «Зір разом з соціальним додатком «Добре бачу»! У цій номінації робота команди «МАКУЛІДО», яку представляли студенти гр. ЕМ-12-1 Кристина Мартиросова, Олеся Кухарчук, Євген Дорошкевич, Дмитро Лиженко «Настав час перевірити зір» виборола третє місце.

У номінації «Відеореклама» студентка спеціальності «Маркетинг» Катерина Корабльова з роботою «Антисміття» посіла перше місце. За рішенням журі ця робота була номінована на Гран-прі фестивалю. У номінації «Друкована реклама» до шорт-листу увійшли праці маркетологів ДНУ – студентки гр. ЕМ-10-1 Аліни Гаєвої – «Корисні поради» та студентів гр. ЕМ-10-1 і ЕМ-13-С Олександра Гошуляка і Сергія Допіро – «Сила у твоїх руках». Зауважимо, що залучення студентів ДНУ імені Олеся Гончара до програмних заходів фестивалю дозволяє їм отримати інформацію про провідні досягнення у сфері маркетингу і реклами.

Кафедра маркетингу ДНУ імені Олеся Гончара робить внесок в економічний розвиток Дніпропетровського регіону і готує провідних фахівців у сфері маркетингу і реклами, які мають вагомий творчий потенціал, допитливість, творче мислення та глибоко розуміються на сутності ринкових процесів у державі та світі.

Сергій Касян,
к.е.н., доцент кафедри маркетингу,
заступник декана економічного факультету
ДНУ імені Олеся Гончара


ГончарTV ГончарFM Газета Анонси Чому ДНУ Welcome to DNU Facebook Instagram Youtube Telegram