ДНУ здійснює наукову діяльність за всіма пріоритетними напрямками, визначеними чинним законодавством України ...

Вісник Дніпровського університету

Communications and Communicative Technologies

Науковий журнал "Communications and Communicative Technologies" публікує оригінальні, завершенні роботи з актуальних проблем історії, теорії та практики соціальних комунікацій, видавничої справи, реклами та звʼязків з громадськістю.

Журналу присвоєно категорію "Б" у Переліку наукових фахових видань України. Галузь науки,
назва спеціальності або галузь знань: соціальні комунікації, спеціальності - 061. Наказ МОН України № 530 від 06.06.2022 р. (РЕЄСТР наукових видань України)

З квітня 2023 року журнал працює за моделлю безперервного видання. Наразі онлайнова версія є повноцінною публікацією та гарантує можливість негайного цитування рецензованих статей.

Історія журналу
Видання засновано у 1993 р. У період з 1993 по 2012 р. видавалося під назвою "Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Літературознавство, журналістика". З 2012 по 2017 рр. виходило під назвою "Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації".
З 2018 р. видається під назвою "Communications and Communicative Technologies". ISSN (print) 2617-1813; (online) 2617-1821.

Періодичність: 1 раз на рік.

Мови видання: англійська, українська.

Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації Серія КВ № 23116-12956ПР від 05.01.2018 р.
УДК 007 : 304 : 070

ІНДЕКСАЦІЯ ЖУРНАЛУ:
Index Copernicus,
ERIH PLUS,
CrossRef,
Ulrich’s Periodicals Directory,
PKP Index,
WorldCat,
Google Scholar,
NBUV,
Ukrainian Bibliometrics,
Open Archives Initiative (OpenAIRE),
Bielefeld Academic Search Engine (BASE),
ZENODO,
Polska Bibliografia Naukowa,
ResearchBib,
OpenLibrary,
World Catalogue of Science Journals (WCOSJ),
Directory of Research Journals Indexing (DRJI),
Scientific Indexing Services (SIS),
Open Ukrainian Citation Index (OUCI),
EuroPub,
Cosmos Foundation,
Eurasian Scientific Journal Index (ESJI),
MIAR,
International Institute of Organized Research (I2OR),
CiteFactor,
Scientific Journal Impact Factor (SJIF),
InfoBase Index,
Journalfactor

Редакційний штат

Поплавська Наталія Миколаївна
головна редакторка, докторка філологічних наук (спеціальність 10.01.08 - Журналістика), професорка, завідувачка кафедри журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка (Тернопіль, Україна)
E-mail: journ@tnpu.edu.ua
ORCID: 0000-0003-1100-5002
ResearcherID: I-7345-2018
Scopus Author ID: 57221951995

Бутиріна Марія Валеріївна
докторка наук із соціальних комунікацій, професорка, Дніпровський технологічний університет, Дніпро, Україна (Дніпро, Україна)
E-mail: butyrina_m@fszmk.dnu.edu.ua
ORCID: 0000-0002-5048-5187
ResearcherID: V-7991-2017
Scopus Author ID: 57424086700

Бідзіля Юрій Михайлович
доктор наук із соціальних комунікацій, професор, завідувач кафедри журналістики Ужгородського національного університету (Ужгород, Україна)
E-mail: uruy.bidzilya@uzhnu.edu.ua
ORCID: 0000-0001-5134-3239
Scopus Author ID: 57076844900

Толкачевський Кшиштоф
доктор соціальних комунікацій, доцент кафедри книжок, медіа та видавничої справи Вільнюського університету (Вільнюс, Литва)
E-mail: ksistof.tolkacevski@kf.vu.lt
ORCID: 0000-0003-3601-2719
Scopus Author ID: 57204727584
GoogleScholar
ResearchGate

Стровський Дмитрій
доктор політичних наук, професор, науковий співробітник Центру оборони та комунікацій Аріельського університету (Аріель, Ізраїль)
E-mail: dmitry.strovsky@gmail.com
ORCID: 0000-0003-1651-2484
Scopus Author ID: 14322770400
GoogleScholar

Хімма-Кадакас Марджу
докторка філософії з медіа та комунікацій, наукова співробітниця Тартуського університету (Тарту, Естонія)
E-mail: marju.himma-kadakas@ut.ee
ORCID: 0000-0001-9441-7162
ResearcherID: B-5244-2018
Scopus Author ID: 57189261905

Петрова Маріана Матєєва
докторка філософії, доцентка кафедри інформаційних технологій (Застосування IT в економіці) Великотирновського університету імені Св. Кирилла і Мефодія (Велико-Тирново, Болгарія)
E-mail: m.petrova@ts.uni-vt.bg
ORCID: 0000-0003-1531-4312
ResearcherID: I-2601-2013
Scopus Author ID: 57214167337

Кирилова Оксана Вікторівна
технічна редакторка, кандидатка філологічних наук (спеціальність 10.01.08 - Журналістика), доцентка кафедри масової та міжнародної комунікації Дніпровського національного університету імені О. Гончара (Дніпро, Україна)
E-mail: oksanakyrylova@aol.com
ORCID: 0000-0001-5393-0138
ResearcherID: T-6137-2017
Scopus Author ID: 57462479600

Вебсайт журналу: https://cct.dp.ua/

Контакти / Contact
Адреса редколегії: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, пр. Гагаріна, 72, Дніпро, 49005, Україна; тел.: +38 (056) 373-12-41 /
Editorial office address: Oles Honchar Dnipro National University, 72 Gagrin Av., Dnipro, 49005, Ukraine; tel.: +38 (056) 373-12-41.
Електронна адреса / E-mail: fszmkdnu@gmail.com

МОНОГРАФІЇ:

Актуальні тренди сучасного комунікативного простору : колективна монографія / за заг. ред. В.Д. Демченка. Дніпро : ГРАНІ, 2020. 100 с.

Рецензенти:

В. В. Березенко
– доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри  теорії комунікацій, реклами і зв’язків із громадськістю Запорізького національного університету
Л. В. Супрун  – доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри міжнародних відносин та журналістики Університету економіки та права «КРОК»
Т. В. Кузнєцова  – доктор наук із соціальних комунікацій,
декан факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія»

У коллективній монографії представлено ключові тренди розвитку світової та вітчизняної медіасфери. Запропоновано узагальнення досвіду застосування провідних комунікацційних технологій у медіадіяльності. Проблематизовано явища, що мають ознаки маніпулятивності та патогенності. 

ЗМІСТ:

ГЛАВА І. ТРЕНД ЯК ФЕНОМЕН СУСПІЛЬНОГО ТА СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ПРОЦЕСІВ У ІСТОРИЧНОМУ ВИМІРІ (МАСОВО-КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ)
         Володимир Демченко (5-12)
ГЛАВА ІІ. МЕДІАФЕЙКИ: ЗАМАХ НА ДІЙСНІСТЬ В ЕПОХУ ПОСТПРАВДИ
         Марія Бутиріна (13-25)
ГЛАВА ІІІ. СУЧАСНЕ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ДНІПРА: ЛОКАЛЬНІ СТУДІЇ В БОРОТЬБІ ЗА ГЛЯДАЧА
         Алла Бахметьєва (26-43)
ГЛАВА ІV. «ЛІТЕРАТУРНА УКРАЇНА», «УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА ГАЗЕТА»: СЬОГОДЕННЯ ТРЕНДІВ МИНУЛОГО
         Ірина Бучарська (44-53)
ГЛАВА V. УКРАЇНСЬКИЙ ДОКУМЕНТАЛЬНИЙ КОМІКС У ПОЛІКОНТЕКСТІ
         Оксана Гудошник (54-69)
ГЛАВА VІ. ІМЕРСИВНА ЖУРНАЛІСТИКА: ВІД ВИТОКІВ ДО СУЧАСНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ
         Оксана Кирилова (70-84)
ГЛАВА VІІ. УРБАНІСТИЧНІ МЕДІАПРАКТИКИ: УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
         Лілія Темченко (87-98)

Медіасфера: локальне та глобальнеКолективна монографія / за заг. ред. В. Д. Демченка. Дніпро : Журфонд, 2021. 214 с.

Рецензенти:

Т. В. Кузнєцова  – доктор наук із соціальних комунікацій, декан факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія»
О. М. Тур – доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри гуманітарних наук, культури і мистецтва Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського
В. М. Супрун  – доктор філологічних наук, доцент кафедри журналістики Донецького національного університету імені Василя Стуса

У колективній монографії представлено тренди розвитку медіасфери у глобальному та локальному вимірах. Розкрито низку прикладних соціально-комунікаційних технологій, що є ефективними для сучасних медіаринків. Проаналізовано новітні медіаформати та процес книжкової промоції.
Монографія може представляти інтерес для студентів, що опановують спеціальність «Журналістика», профільних викладачів, медіапрактиків та усіх, хто цікавиться розвитком соціальних комунікацій.

ЗМІСТ:

Розділ І. Медіатренди

1  Пост-Чорнобиль: шляхи медіатизації та травматизації
       Бутиріна Марія, Темченко Лілія (6-20)

2  «Стереотип перехідного періоду»: Україна в політичному дискурсі європейських ЗМІ
       Гаркавенко Юлія (21-29)

3  Медіатизація усної історії: нові формати та платформи
       Гудошник Оксана (30-45)

4  Світові тренди й особливості сучасної української маркетингової комунікації сегмента FMCG
       Демченко Максим (46-59)

5  «Соціальна мережа» як метафеномен: досвід функціонування онлайнової платформи Reddit
       Кирилова Оксана, Чорнобильський Антон (60-87)

Розділ ІІ. Медіаформати

6 Кіберспорт як інструмент брендингу
       Гусєв Андрій (89-101)

7 Тревел-журналістика як дзеркало «глобального телевізійного села» (до проблеми історико-комунікативних трансформацій)
       Демченко Володимир (102-118)

Розділ ІІІ. Медіаринки

8 Особливості «редакційної політики» глянцевих журналів
      Куценко Людмила, Терханова Олена (120-133)

9 Книжкові промоції: генеза та сучасність
      Хотюн Людмила (134-152)

Розділ IV. Медіатехнології

10 Нові аспекти редакторського фаху: специфіка роботи літредактора в агенції інтернет-маркетингу
      Блинова Неля (154-175)

11 Реклама. Домінування матеріального над духовним?
      Гусєва Олена (176-187)

12 Алгоритм розробки рекламного послання
      Іванова Світлана (188-197)

13 Роль комунікаційних технологій у побудові успішного бренду
      Мироненко Владлена (198-211)

Про авторів (212-213)


Медіанаративи. Колективна монографія. Дніпро : ЛІРА, 2022. 116 с.

Рецензенти:
Т. В. Кузнецова,
докторка наук із соціальних комунікацій, професорка кафедри журналістики Національного університету «Одеська юридична академія»

Н. І. Зикун,
докторка наук із соціальних комунікацій, професорка, в. о. декана факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту Державного податкового університету

З. В. Галаджун,
кандидатка наук із соціальних комунікацій, доцентка, завідувачка кафедри журналістики та засобів масової комунікації Національного університету «Львівська політехніка»

Зміст

Глава 1. Постправда: істиною володіє той, хто контролює наративи. Бутиріна Марія (4-15
Глава 2. Медіакритичні наративи сучасного комунікативного простору. Хотюн Людмила (16-29)
Глава 3. Журналістика довгої форми у системі диджитальної медіапрактики. Кирилова Оксана (30-42)
Глава 4. Воєнний комікс як медіа: українські та світові графічні наративи. Гудошник Оксана (43-58)
Глава 5. Медичний комікс як графічний наратив. Гудошник Оксана (59-76)
Глава 6. Подкастинг як перспективний напрям медіадіяльності. Кирилова Оксана (77-89)
Глава 7. Соціотворчі наративи авторських телепроєктів нової доби. Бахметьєва Алла (90-101)
Глава 8. Даркнет: метафоричні й фактологічні наративи електронного фронтиру. Бутиріна Марія (102-114)


  "Communications and Communicative Technologies". 2022. Issue 22

   Опубліковано: 2022-11-17 DOI журналу: 10.15421/29220101

Завантажити

   "Communications and Communicative Technologies". 2021. Issue 21
   
   Опубліковано: 2021-11-26 DOI журналу: 10.15421/29210101

Завантажити

"Communications and Communicative Technologies". 2020. Issue 20

Опубліковано: 2020-02-20. DOI журналу: 10.15421/29200101


Завантажити

"Communications and Communicative Technologies". 2019. Issue 19

Опубліковано: 2019-05-05. DOI журналу: 10.15421/29190101


Завантажити

"Communications and Communicative Technologies". 2018. Issue 18

Опубліковано: 2018-11-19. DOI журналу: 10.15421/29180101



Завантажити