
Перше робоче місце
17 листопада 2018 року команда факультету економіки Дніпровського національного університета імені Олеся Гончара в числі 13 ЗВО регіону, прийняла участь в конференції “Recruitment Day” , яку проводили громадська організація “Молодь Дніпра” спільно з компанією UGEN. Цей захід проводиться для роботодавців та студентів, які бажають розпочати свою кар'єру у компанії своєї мрії.

UGEN для студента:
- Можливість знайти першу роботу;
- Тренінги від провідних роботодавців;
- Квести на території компаній-роботодавців;
- Recruitment Das;
UGEN для роботодавця:
- Платформа для пошуку персоналу;
- Організація квестів в компаніях;
- Розробка стратегії бренду роботодавця;

В заході прийняли участь такі компанії: JTI, METRO, Cash and Carry, MARS, MURKA, Альфабанк, Saluteira.
У першій частині конференції проводилися виступи спікерів з історією побудови успішної кар’єри, У другій – змагання команд у квесті з корисними призами. В третій – презентація можливостей розвитку від усіх компаній-учасників, вирішення міні-кейсів від компаній та співбесіди з HR. Компанії ознайомили майбутніх випускників з можливостями розвитку та надали пропозиції роботи та стажування.
31 жовтня 2018 року для студентів 3-6 курсів фізико-технічного та механіко-математичного факультетів в форматі цільових зустрічей пройшла презентація кампанії “PROGRESSTECH-UKRAINE“.
Інжинірингова компанія “PROGRESSTECH-UKRAINE” створена в 2007 році. Входить до складу міжнародної Групи компаній «PROGRESSTECH» з більш ніж чверть віковою історією успішної роботи.
PROGRESSTECH-UKRAINE має два офіси в Києві та представництва в Харкові та Львові. Компанія пропонує інженерні послуги та інноваційні конструкторські рішення провідним світовим виробникам авіатехніки і автомобільним концернам. Забезпечує розробку повного пакету проектної документації для інфраструктури аеропортів, промислових та інших об'єктів цивільного призначення. Здійснює аналіз аеродромних покриттів із застосуванням неруйнівних засобів контролю, пропонує проекти щодо посилення і реконструкції покриттів. Найбільший партнер PROGRESSTECH-UKRAINE - компанія Boeing.

Cьогодні, на відміну від ситуації на ринку праці декілька років назад, великі компанії готові брати молодих спеціалістів без досвіду роботи та вкладати ресурси в їх навчання та розвиток.
PROGRESSTECH-UKRAINE не є виключенням. Компанія відкрита до співробітництва з молодими людьми, які мають потенціал. І для того, щоб дати студентам вектор можливого розвитку, і проводяться такі зустрічі.
Спеціаліст управління по підбору та адаптації персоналу ознайомив майбутніх випускників з історією компанії, напрямами діяльності специфікою роботи компанії, робочого середовища, соціальними гарантіями та вимогами роботодавця щодо потенціальних співробітників, представлено інформацію про Програму навчання та стажування.
Презентація “Кар’єра в ціль” компанією KPMG
24.10.2018 року для студентів 3-6 курсів економічного факультету на пропозицію ПрАТ “KPMG” в рамках розвитку партнерських відносин відділом зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників, деканатом факультету було проведено презентаційну зустріч “Кар’єра просто в ціль”.
KPMG – це міжнародна мережа незалежних фірм, що надають аудиторські, податкові та консультаційні послуги. Тісно співпрацює з клієнтами, допомагаючи їм в питаннях зниження ризиків і реалізації можливостей для їхнього бізнесу.

У число клієнтів фірм-членів мережі KPMG входять корпорації, державні установи, а також некомерційні організації. KPMG забезпечує клієнтам стабільні стандарти якості послуг, що надаються, засновані на високому професіоналізмі, глибокому знанні галузевої специфіки та місцевих умов. Головною метою KPMG є забезпечення і підвищення якості професійних послуг, що надаються її фахівцями.
Офіси KPMG працюють у 154 країнах світу. Штат співробітників KPMG в Україні налічує понад 500 професіоналів. Спеціалісти компанії ознайомили майбутніх випускників не тільки з можливостями працевлаштування та кар’єрного росту в компанії, але й програмами стажувань, які надають прекрасну можливість для випускників та студентів отримати власне уявлення про роботу в фірмі без попереднього про-фесійного досвіду.

Програми стажування, призначені для залучення талановитої молоді до світу бізнесу, можуть стати першим кроком, однак це буде важливий крок у правильному напрямку до успішного майбутнього.
Студентам було запропоновано заповнити анкети для участі в різноманітних заходах: від відкритих дверей до навчальних курсів.
23.10.2018 для студентів 3-6 курсів економічного факультету ДНУ відділом зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників, деканатом було проведено зустріч з представниками ПрАТ “Філіп Морріс Україна”.
Філіп Морріс Інтернешнл (ФМІ) - провідна міжнародна тютюнова компанія, якій належать 6 із 15 найвідоміших міжнародних тютюнових брендів, в тому числі бренд сигарет №1 у світі - Marlboro.
ФМІ вийшла на український ринок у 1994 році. На сьогодні компанія представлена в Україні двома юридичними особами, має центральний офіс в Києві, 12 регіональних офісів по всій Україні та сучасну фабрику в Харкові, де виробляється низка міжнародних брендів як для українського, так і для закордонних ринків. Україна стала одним із перших ринків, де ФМІ представила свій революційний продукт iQOS™.
На заході було презентовано проект Бізнес академія “Філіп Морріс Україна”, що відбудеться у листопаді 2018 року. Бізнес академія - це пізнавальний бізнес-курс, який допомагає зрозуміти як функціонують структурні підрозділи великої міжнародної FMCG компанії: продажі, маркетинг, фінанси, HR, інформаційні системи, виробництво та інші.
Участь в Бізнес Академії – це не лише можливість зрозуміти на власному досвіді як працює велика міжнародна компанія, але й реальна перспектива в подальшому стати частиною команди Філіп Морріс в Україні. Найкращі з учасників отримують можливість долучитися до програм стажування «INKOMPASS» або «Aspire». За статистикою минулих років, більше 40% інтернів в минулому були учасниками Бізнес Академії.
Основні вимоги для участі:
Бути студентом 3-6 курсу
Володіння англійською на рівні Upper-intermediate та вище
Подати заявку на участь з 05.09.2018 р. по 07.11.2018
ПРЕЗЕНТАЦІЯ КОМПАНІЇ “EnglishDom”
Стажування в Райффайзен Банку Аваль
Перший крок до кар’єри – стажування у Райффайзен Банку Аваль!
Відбір на стажування у липні розпочато! 🚀
Яким ми бачимо тебе?
• студент 4-6 курсів або випускник;
• ставиш цілі та отримуєш результати;
• перевагою буде рівень англійської Pre-Intermediate;
• зацікавлений у подальшому працевлаштуванні;
• інформації буде багато, тому необхідна відкритість до навчання.
Що буде у нас?
• отримаєш кошти за навчання;
• спробуєш різні напрямки роботи у роздрібному бізнесі банку;
• розвиток навичок, які знадобляться для успішної кар’єри у майбутньому;
• будеш не теоретиком, а практиком;
• навчання проводять досвідчені фахівці;
• стань кращим серед інших – отримаєш роботу.
Як стати стажером?
Надсилай резюме на адресу vacancy.hr@aval.ua
з темою листа: «Стажування у РБА в м.Дніпро»
Відбір триває до 18 червня. Кількість місць обмежена.
Зроби перший крок до кар’єри.
З нами кращі стають сильнішими!
Відділ зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників
Відділ зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників – структурний підрозділ Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара.
Мета діяльності:
Реалізація взаємовідносин університету з підприємствами та установами незалежно від форм власності у створенні умов для забезпечення права студентів і випускників на працю, їх працевлаштування та надання випускникам першого робочого місця.
Основні завдання діяльності:
- сприяння працевлаштуванню випускників університету;
- проведення аналізу попиту і пропозицій на ринку праці;
- налагодження співпраці з державною службою зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями, які можуть бути потенційними роботодавцями для студентів і випускників;
- інформування студентів і випускників університету про вакантні місця на підприємствах, в установах та організаціях, що відповідають їх фаховій підготовці (спеціальності).
Функції:
- налагодження зв’язків та ділових стосунків університету з центральними та місцевими органами виконавчої влади, службами зайнятості населення, підприємствами, установами та організаціями (роботодавцями) з питань професійної підготовки та працевлаштування студентів і випускників;
- cтворення бази даних потенційних роботодавців для студентів і випускників університету;
- організація укладання та облік замовлень роботодавців на працевлаштування студентів і випускників університету;
- інформування навчальних структурних підрозділів університету та випускників про наявні вільні вакансії на підприємствах для подальшого працевлаштування;
Наші контакти:
49010, Дніпропетровськ, пр. Гагаріна,72, каб. № 321
Тел.: (056) 374-98-40
E-mail: dnu2016@ukr.net
Начальник відділу – Лисиченко Олена Вікторівна
Координатор з питань працевлаштування – Клейн Оксана Валентинівна
День кар’єри
День кар’єри – соціально-економічний захід загальноуніверситетського масштабу, який проводиться щорічно в рамках реалізації регіонального проекту «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти».
Мета проведення: забезпечення можливості прямих контактів потенційних роботодавців з випускниками університету, створення умов для ефективного працевлаштування та розвитку професійної кар’єри молодих фахівців.
Формат та дата проведення: «День кар’єри» проводиться у першу середу грудня з 12 до 16 годин у приміщенні Палацу студентів ДНУ.
Програма заходу:
- Представлення підприємств і організацій – потенційних роботодавців випускників ДНУ;
- Співбесіди роботодавців з випускниками ;
- Ознайомлення з існуючими та перспективними вакансіями;
- Зустрічі представників підприємств, освітян та служб, що сприяють працевлаштуванню.
Учасники заходу:
- Студенти 4-5 курсів ДНУ;
- Підприємства, організації різних форм власності – потенційні роботодавці;
- Дніпропетровський обласний центр зайнятості;
Організатори заходу:
- Відділ зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників ДНУ;
- Факультети університету.
Партнер: ІT-компанія «Exigen Services».
Запровадження інноваційних форм роботи зі студентами-випускниками, таких як «День кар’єри», сприяє встановленню контакту між підприємством та випускником, що, в свою чергу, дає змогу для:
- зміцнення мотивації для навчання студентів та випускник;
- розширення баз виробничих та інших видів практик, що дозволяє студентам оволодіти необхідними навичками практичної роботи в умовах конкретного підприємства, а роботодавцям підібрати з числа практикантів потрібного їм спеціаліста;
- організації конкурсних відборів молодих спеціалістів для підприємств і організацій;
- організації програм стажування студентів та випускників на підприємствах;
- збільшення конкурентоспроможності випускників на ринку праці;
До уваги роботодавців!
Запрошуємо вас до участі в щорічних відкритих Днях кар’єри ДНУ.
Відділ зв’язків з виробництвом та сприяння працевлаштуванню студентів і випускників дотримуючись принципу доцільності та пропорційності представлення підприємств та організацій залишає за собою право відхилити заявку на участь.
День кар’єри-2013
Урочисте відкриття “Дня кар’єри 2013” в присутності представників потенційних роботодавців, студентів старших курсів ДНУ, деканів факультетів провів проректор з науково-педагогічної роботи С.О. Чернецький, який наголосив на важливість та актуальність заходу для ефективної підготовки та сприяння працевлаштуванню випускників.
У заході взяли участь представники понад 60 підприємств та організацій, які є роботодавцями або сприяють розвитку професійної кар’єри студентів та випускників ДНУ. Переважну більшість серед учасників-роботодавців складали вже добре відомі підприємства і організації, які вже приймали участь в “Дні кар’єри ” минулого року. Але були і нові організації, які виявили бажання заявити про себе в якості потенційного роботодавця для випускників ДНУ.
Так дуже багатообіцяючою, порівняно з минулим роком, виявилася зацікавленість з боку декількох роботодавців випускниками та студентами ФУІФМ. Це були і перекладацька компанія ”InText”, яка працює із зарубіжними партнерами, і інформаційне агентство “АПК-інфо”, і міжнародна мовна школа “Mortimer”, і виробничо-дистрибуційна компанія з розвитку торгівельних марок “SIgroup“.
.
Основні тенденції та особливості розвитку ринку праці можна було побачити і на “Дні кар’єри”. Динамічність розвитку ринку інформаційних технологій, порівняно з усіма іншими галузями економіки, обумовила найбільш масштабне представництво – представництво ІТ-компаній, яке нараховувало 25 організацій.
Представники ІТ-компаній знайомили студентів зі специфікою своїх компаній
Для студентів інших факультетів проводили презентації ще 42 підприємства та організацій. Підприємствам була надана можливість реклами своєї діяльності, ознайомлення студентів з вимогами роботодавців та особливостями корпоративної культури й кадрової політики у різних компаніях. У разі необхідності, підприємства могли забезпечити себе кваліфікованими кадрами по відкритим вакансіям, здійснити відбір випускників для занесення їх в кадровий резерв
Обласний центр зайнятості знайомив студентів з наявними вакансіями на підприємствах міста і області
Варто відзначити участь у “Дні кар’єри” Обласного центру зайнятості, який знайомив студентів з наявними вакансіями на підприємствах міста та області, надавав консультації щодо закону “Про зайнятість населення” та практичні рекомендації щодо ефективного працевлаштування, консультував щодо можливості отримання додаткової освіти.
Захід було висвітлено у ЗМІ: новини ТВ-каналів “Дніпропетровського державного каналу” та“9 каналу”, відповідні публікації на офіційних сайтах Міністерства освіти і науки України та всеукраїнської газети “Освіта України” ПедПреса.