Кафедра маркетингу та логістики
Кафедра маркетингу та логістики
E-mail: dnu-eml@ukr.net
Кафедра маркетингу та логістики здійснює підготовку сучасних, конкурентоспроможних фахівців у сферах менеджменту, маркетингу та логістики, які володіють сучасним економічним мисленням, аналітичними навичками, креативністю та високим рівнем професійної підготовки.
В.о. завідувача кафедри –Зінченко Ольга Анатоліївна, доктор економічних наук, професор.
Склад кафедри


Навчальний процес забезпечують: 4 доктори економічних наук, 1 кандидат економічних наук, 2 старших викладача.
Зінченко Ольга Анатоліївна, докторка економічних наук, професорка.
Викладає навчальні дисципліни: «Маркетинг», «Діагностика регіональних ринків», «Менеджмент та маркетинг зелених інвестицій», «Event-маркетинг-менеджмент».
Науковий керівник дипломних робіт за І та ІІ рівнями вищої освіти.
Сфера наукових інтересів: регіональні ринки, територіальний маркетинг, маркетингова аналітика, зелений маркетинг.
Контакти: zinchenko_o@365.dnu.edu.ua
Могилова Анастасія Юріївна, докторка економічних наук, професорка.
Викладає навчальні дисципліни: «Стратегічний маркетинг», «Бренд менеджмент», «Поведінка споживача», «Маркетинг послуг».
Науковий керівник дипломних робіт за І та ІІ рівнями вищої освіти.
Сфера наукових інтересів: розробка методології формування маркетингової стратегії підприємств промисловості.
Контакти: mogylova_a@365.dnu.edu.ua
Македон Вячеслав Владиславович – професор, доктор економічних наук, доцент.
Викладає навчальні дисципліни: «Маркетинг інновацій», «Міжнародний маркетинг», «Інтернет-маркетинг»
Науковий керівник дипломних робіт за І та ІІ рівнями вищої освіти.
Сфера наукових інтересів: міжнародна маркетингова діяльність, цифрова економіка, глобальні маркетингові стратегії.
Контакти: makedon_v@365.dnu.edu.ua
Решетілова Тетяна Борисівна, докторка економічних наук, професорка.
старший науковий співробітник
Викладає навчальні дисципліни: «Реклама», «Рекламний менеджмент».
Науковий керівник дипломних робіт за І та ІІ рівнями вищої освіти.
Сфера наукових інтересів: маркетингові комунікації як носії соціально-економічних подій; інструментарій комунікаційної політики.
Контакти: reshetilovatb@365.dnu.edu.ua
Сокол Поліна Миколаївна, кандидат економічних наук, доцент.
Сфера наукових інтересів: інноваційний механізм маркетингу.
Науковий керівник дипломних робіт за І та ІІ рівнями вищої освіти.
Викладає навчальні дисципліни: «Маркетингові дослідження», «Логістика», «Паблік рілейшнз в бізнесі».
Контакти: sokol_p@365.dnu.edu.ua
Смирнова Тетяна Анатоліївна – старший викладач.
Викладає навчальні дисципліни: «Маркетинг», «Маркетинг та менеджмент», «Маркетингова товарна політика», «Інтернет-маркетинг».
Сфера наукових інтересів: сучасна маркетингова політика підприємств в умовах цифрових змін.
Контакти: smyrnova_t@365.dnu.edu.ua
Гордійчук Світлана Миколаївна – стейкхолдер, старший викладач, директор ТОВ фірма «Размах».
Викладає навчальні дисципліни: «Товарознавство», «Маркетинг», «Логістика», «Маркетинг промислового підприємства».
Сфера наукових інтересів: інноваційний механізм маркетингу.
Контакти: hordiichuk_s@365.dnu.edu.ua
Освітня діяльність кафедри
Кафедра маркетингу та логістики є випусковою за двома рівнями вищої освіти та забезпечує підготовку фахівців:
- перший (бакалаврський) рівень
спеціальність D5 Маркетинг ОП (Маркетинг)
спеціальність 075 Маркетинг ОП (Маркетинг)
- другий (магістерський) рівень
спеціальність D5 Маркетинг ОП (Маркетинг)
спеціальність 075 Маркетинг ОП (Маркетинг)
Наукова діяльність
Кафедра активно залучає студентів до наукових досліджень, участі у конференціях, круглих столах, публікацій у фахових виданнях. Основні напрями досліджень — маркетингові стратегії, логістичні системи, поведінка споживачів, цифровізація бізнес-процесів.
Викладачі кафедри проводять дослідження в межах фундаментальних наукових тем:
1. «Розвиток інструментарію менеджменту та маркетингу в умовах глобальних економічних перетворень» (поза основним робочим часом).
Керівник — д.е.н., професорка Зінченко Ольга Анатоліївна.
2. «Розробка інноваційних стратегем сталого розвитку економічних систем з використаннямтехнологій штучного інтелекту» (тема державного бюджетного замовлення)
Керівник — д.е.н., професорка Зінченко Ольга Анатоліївна.
За останні 5 років працівниками кафедри опубліковано:
опубліковано понад 200 наукових статей, зокрема 27 статей у виданнях, що входять до Scopus та Web of Science; видано 10 колективних монографій; підготовлено більше 150 тез доповідей на міжнародних та всеукраїнських конференціях.
Наукові перспективи розвитку:
• Активізація публікаційної діяльності у журналах, що індексуються в Scopus та Web of Science.
• Участь у міжнародних науково-дослідних грантах (Horizon Europe, Erasmus+, Jean Monnet, DAAD).
• Розвиток наукових шкіл кафедри за напрямами: маркетинг інновацій, цифрова логістика, зелений маркетинг та стійкі ланцюги постачань.
• Організація щорічних міжнародних конференцій і семінарів, інтегрованих у глобальні наукові мережі.
Міжнародна діяльність
Студенти мають можливість проходити навчання за програмами академічної мобільності та подвійного диплому в університетах Німеччини, Франції, Польщи. Участь у міжнародних програмах дозволяє отримати цінний досвід, удосконалити фахові та мовні навички.Викладачі кафедри активно беруть участь у міжнародних проектах за програмами міжнародної співпраці Еразмус+ та Горизонт Європа.
Професорка кафедри Зінченко Ольга Анатоліївна є керівницею проекту за міжнародної Програмою Еразмус + (напрям Жан Моне) під назвою «Європейський зелений курс як перспектива сталого економічного розвитку».
Перспективи міжнародного співробітництва
• Участь у програмах академічної мобільності (Erasmus+, DAAD, Fulbright).
• Створення спільних освітніх модулів із закордонними університетами.
• Залучення іноземних викладачів і практиків до викладання дисциплін.
• Розвиток англомовних магістерських програм, орієнтованих на міжнародний ринок праці.
Наші випускники
Випускники кафедри успішно працюють у сферах маркетингу, логістики, аналітики, управління проєктами, діджитал-маркетингу, закупівель та дистрибуції — у вітчизняних та міжнародних компаніях, а також створюють власні бізнеси.
Разом формуємо майбутнє для нових поколінь професіоналів.