Версія для друку

Реалізація проєкту кафедри всесвітньої історії за програмою ЄС ERASMUS+ Jean Monnet

20 квітня відбулася перша сесія тренінгів із учнями, гуртківцями Дніпропетровського відділення МАН України у межах проєкту кафедри всесвітньої історії Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара «Європейський мультикультуралізм як досвід та шлях до європейської інтеграції України», фінансованого Європейським Союзом за програмою ERASMUS+ Jean Monnet. Зустріч стала можливою завдяки співпраці історичного факультету ДНУ з КПНЗ «"Мала академія учнівської молоді" Дніпровської обласної ради».

Проведений тренінг став першим у циклі заходів під загальною назвою «Полікультурне обличчя міст і сіл Дніпропетровщини», де у співпраці з Комунальним закладом позашкільної освіти «"Мала академія учнівської молоді" Дніпропетровської обласної ради» планується залучати учнів, які є членами МАНівського осередку й які зацікавленні в обговоренні важливих проблем співжиття різних народів в Україні та країнах ЄС, історії створення етнічного і культурного розмаїття країн та окремих регіонів, досвіду подолання національних суперечностей та досвіду і перспектив України у створенні умов для інтеграції до європейської спільноти.

Керівниця закладу Наталія Тягло, яка привітала з початком тренінгів усіх учасників, та методистка Ірина Стрюченко сприяли формуванню не тільки зацікавлених груп МАНівців, а й дружньої, щирої атмосфери спілкування.

Тренерками виступили викладачки історичного факультету ДНУ, які багато років співпрацюють із провідним регіональним центром учнівської наукової діяльності: кандидатка історичних наук та завідувачка кафедри історії України Ольга Посунько й кандидатка історичних наук, доцентка кафедри всесвітньої історії, координаторка тренінгів від команди проєкту, Ольга Каковкіна. Дві групи учнів 9-11 класів – майже 40 осіб із Дніпра, Кривого Рогу, Кам’янського, Жовтих Вод, Личківської сільської ради, села Новоолександрівки Дніпровського району разом з університетськими фахівцями обговорювали тему «Звідки беруться негативні стереотипи і до чого тут історія».

Ця вступна розмова до опанування наступних тем тренінгів присвячувалася таким непростим поняттям як: стереотипи, їх види та умови функціонування і формування; власне етнічні стереотипи, позитивні та особливо негативні, які можуть призвести до трагічних наслідків. МАНівці продемонстрували гарні знання з історії, збагатили їх, висловили свої думки стосовно спілкування у поліетнічному, поліконфесійному оточенні, а також отримали завдання для обговорення на черговій зустрічі.

Початок сесії тренінгів виявився вдалим та, без сумніву, корисним для усіх учасників.

Історичний факультет