Версія для друку

Презентуємо освітню програму Маркетинг

Кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара презентує оновлену освітню програму спеціальності 075 Маркетинг.

Чому варто обрати професію маркетолога?

Маркетолог – одна із найбільш затребуваних професій сучасності. Важливість і значимість фахівців із маркетингу підтверджується високими результатами діяльності великих компаній, відомих на весь світ. Саме грамотно розроблений маркетинг робить успішною будь-яку організацію. Зібраний десятиліттями практичний досвід діяльності різних підприємств і установ з усього світу, ретельно вивчений, логічно структурований і впорядкований дослідниками у вигляді принципів, методів, підходів і закономірностей дав світу таке поняття, як маркетинг. Таким чином, спеціальне навчання професії маркетолога стало необхідним для її опанування.


Освітня програма із маркетингу, розроблена кафедрою маркетингу та міжнародного менеджменту, містить повний комплекс освітніх компонент, необхідних для навчання майбутніх професійних маркетологів. Програма має за мету підготовку бакалаврів маркетингу, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для провадження ефективної маркетингової діяльності. Під час навчання за освітньою програмою Маркетинг студенти отримують такі основні знання:

– сутність маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом;

– понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу та їхні історичні передумови;

– специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків;

– зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування управлінських рішень у сфері маркетингу.

В освітньому процесі використовуються студентоцентроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання, а також навчання через лабораторну практику.

Які знання та професійні вміння можна отримати?

– Навчитеся проводити маркетингові дослідження в різних сферах маркетингової діяльності, а також обґрунтовувати, презентувати і впроваджувати їх;

– будете вміти аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків;

– навчитеся розраховувати економічні та маркетингові показники та на їхній основі обґрунтовувати управлінські рішення;

– здобудете вміння застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;

– отримаєте здатність планування і провадження ефективної маркетингової діяльності ринкового суб’єкта в кросфункціональному розрізі;

– здобудете навички використання інформаційних і комунікаційних технологій, без чого маркетологу не обійтися в своїй професійній діяльності;

– отримаєте можливість працювати в команді та можливість спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності);

– отримаєте можливість працювати в міжнародному контексті.


Практичний досвід

Кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту організовує проходження студентами спеціальності «Маркетинг» навчальної та виробничої практики за фахом. Для цього кафедра співпрацює із провідними місцевими підприємствами та організаціями, які забезпечують студентам можливість застосувати здобуті знання на практиці й професійно виконувати поставлені маркетингові завдання.

Перспективи навчання

Здобувши кваліфікацію маркетолога, ви зможете працювати у великих успішних компаніях, як вітчизняних, так і закордонних. Кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту сприяє працевлаштуванню випускників, постійно налагоджує нові партнерські відносини із компаніями-роботодавцями. Наявність бакалаврського ступеня також дає можливість продовжити навчання за спеціальністю «Маркетинг» у магістратурі.

Якщо ми переконали вас обрати професію маркетолога, приходьте навчатися до нас – на кафедру маркетингу та міжнародного менеджменту факультету економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара!

Кафедра маркетингу та міжнародного менеджменту