Версія для друку

Знавці цінової політики

11 квітня 2012 року в Київському національному торговельно-економічному університеті було проведено другий етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг». Для визначення кращих студентам було запропоновано дати відповідь на тестові питання та розв'язати практичні задачі із дисциплін «Маркетингова цінова політика», «Маркетингова товарна політика» та «Маркетингова політика комунікацій».

В олімпіаді взяли участь 50 студентів 4 і 5 курсів вищих навчальних закладів України, що отримали перемогу на першому етапі змагання. Серед учасників були і студентки Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара. Ксенія Байбуза, студентка IV курсу спеціальності «Маркетинг» посіла IІ місце серед бакалаврів, а студентка V курсу Оксана Клименко отримала нагороду за оригінальне вирішення ситуаційних завдань.

Переможців олімпіади нагородили почесними грамотами та підручниками, авторами яких є викладачі Київського національного торговельно-економічного університету. Студенти, які посіли перше, друге й третє місця є переможцями кожного з етапів Олімпіади та нагороджені дипломами I, II, ІІІ ступенів відповідно.

Кафедра маркетингу та менеджменту
економічного факультету ДНУ ім.О.Гончара