Версія для друку

Студентка ДНУ – учасниця Міжнародного молодіжного саміту у Німеччині

Студентка ДНУ Олена Аксьонова відвідала Міжнародний молодіжний саміт «Активно (спів)формуємо майбутнє? Стаємо розумнішими через ігри», що проходив наприкінці серпня у Північному Рейн-Вестфалії (Німеччина). Форум складався з лекцій, воркшопів та дискусій, присвячених демократії, цифровому добробуту, сталому розвитку та впливу ігор на суспільство.

 

Молодь не тільки слухала спікерів, а й активно працювала в командах, створюючи власні ідеї та презентуючи їх. Такий простір для діалогу між молоддю, експертами, інфлюенсерами та політиками допомагає розширювати світогляд та знаходити нестандартні рішення. Зокрема, учасники з країн Веймарського трикутника та України прослухали лекцію The other side of democracy – про вплив відеоігор на демократію та політичні процеси; під час воркошпів Experiencing democracy грали в настільні ігри та аналізували їх вплив на суспільство, виконували вправи зі створення суспільства на планеті Марс та обґрунтовували свої рішення; на воркшопі Sustainable city of the future представники компаній розповіли, як вони відновлюють зображення будівель через технології, зберігаючи таким чином історію міст, та проєктують макети будівель, які можуть бути в майбутньому.

Для міжкультурного вечора у перший день Олена Аксьонова та ще одна представниця Дніпра Аделіна Дьякова підготували презентацію про Україну: традиційне вбрання, їжа, напої, Карпати тощо.

– Ми запропонували учасникам з інших країн гру «Вчимося говорити українською» та пригощали їх українськими смаколиками, показали зворушливе відео про нас і нашу країну в теперішній час. Після презентації отримали багато слів підтримки, – розповіла студентка біолого-екологічного факультету та факультету суспільних наук та міжнародних відносин Олена Аксьонова. – На молодіжному саміті я дізналася, наскільки сильно ігри впливають на демократію, політичні процеси та навіть на відчуття власного благополуччя. Для мене було відкриттям, як ігрові механізми допомагають зрозуміти суспільство (наприклад, у настільних іграх або під час створення моделі поселення на Марсі). Абсолютно згодна, що ігровізація дуже важлива – вона робить складні теми більш доступними та залучає учасників у процес.

 

Найбільше Олену Аксьонову вразив масштаб виставки Gamescom у Кельні, де розробники з усього світу представляли новинки ігрової індустрії, та фінальна дискусія з політиками, де учасники мали змогу напряму обговорювати питання впливу ігор.

 

За можливість нашій студентці поїхати до Німеччини дякуємо Дніпропетровській ОВА.

Відділ міжнародних зв’язків та академічних обмінів