Версія для друку

Студенти вчилися ефективно комунікувати

20 жовтня відбувся вебінар «Ефективні комунікації: вербальні та невербальні засоби спілкування», який провела Психологічна служба за ініціативи Центру гуманітарних проблем освіти та виховання молоді.

В онлайн-заході взяли участь понад 80 першокурсників з факультету української й іноземної філології та мистецтвознавства, факультету психології та спеціальної освіти, біолого-екологічного факультету. Особливо активно долучилися студенти під керівництвом кураторів – доцента Олександра Масюка (БЕ-21-У), викладачки Ліни Репп (УА-21-4), асистенток Ірини Голуб (БГ-21-1) та Анастасії Криворотько (ДК-21-2), які змогли залучили свої академічні групи майже в повному складі.

Темами вебінару керівниця Психологічної служби, доцентка Вікторія Лазаренко та практичні психологи Олена Демура і Наталія Потапова обрали важливі комунікативні аспекти навчального і виховного процесів в університеті: «Поняття “спілкування” в психології», «Структура спілкування: основні складові, їх зміст та засоби», «Комунікативна сторона спілкування: вербальні та невербальні засоби», «Поняття і сутність вербальної комунікації». Вони були підкріплені практичними вправами «Прислів’я», «Словниковий запас», «Артикуляція».

На інтерактивній міні-лекції студенти дізналися про структуру спілкування і обговорили питання комунікативної компетентності. Аудиторія звернула увагу на те, як вербальні засоби комунікації в процесі викладання дисциплін впливають на відвідуваність студентами лекцій та семінарів.

На вебінарі панувала атмосфера зацікавленості, гри та пізнання. Цікава й змістовна лекція та інтерактивні завдання не залишили байдужими нікого з учасників. Так, студентка групи БГ-21-1 Вікторія Пилипчук у відгуку на вебінар звернула увагу на зрозумілість висвітлених тем, а її одногрупниці Катерині Неволовій сподобалися практичні вправи.

Рішення про необхідність проведення вебінару Психологічна служба прийняла під час інтерактивного заняття «Роль куратора в успішній адаптації першокурсників до навчання», яке відбулося 22 вересня для кураторів перших курсів. Тоді методисти Центру гуманітарних проблем освіти та виховання молоді і педагоги кількох факультетів наголошували на потребі активного залучення першокурсників до дистанційних психологічних тренінгів.

Університетські психологи планують подальші зустрічі у форматі вебінарів, де знову обговорюватимуться проблеми ефективної комунікації.

Сергій Ляпін,
старший лаборант Центру гуманітарних
проблем освіти та виховання молоді