Версія для друку

Національні та світові тренди в комунікативістиці досліджували студенти ФСЗМК

VR-контент та геймерська комунікація, гучні світові й українські розслідування та політичні рекламні кампанії, медійні бренди, холівар та мова ворожнечі у ЗМІ, національні та світові видавничі практики: у ДНУ пройшла XV Регіональна студентська науково-практична конференція «Система національних ЗМК у сучасній Україні: нова візія».

На традиційній квітневому заході, що проходив 18 квітня на базі факультету систем та засобів масової комунікації, більше ста учасників працювали за трьома напрямками: закономірності розвитку сучасного світового та національного простору; проблеми сучасних соціально-комунікаційних технологій; актуальні питання видавничої справи та редагування.

Серед новацій цього року – презентація власних стартапів: створення ігрового онлайн-ресурсу; досвід проведення міжнародних рекламних кампаній; узагальнення нормативних практик редакторської роботи.

Живій студентській дискусії серед журналістів, рекламістів та видавців сприяли тематична відкритість, неформальна зацікавленість у темах колег, атмосферний настрій. «Вперше на конференції. Приємно здивувало те, як учасники із захопленням розповідають про свої наукові напрацювання. Стільки цікавих та креативних тем», – ділиться враженнями другокурсниця Аліна Рашевська. «Знову не дотримуємося регламенту обговорень, – зауважує досвідчений спікер, секретар секції з журналістики Микита Городивський. – Розумію, є про що поговорити, але на майбутнє – треба вміти зупинитись».

Уже традиційними для конференції стали дискусії навколо усталених та новітніх тенденцій: в інформаційному просторі (геймифікація, створення міжнародних розслідувальних спільнот, гендерні стереотипи, впливи соціальних мереж тощо); розвитку видавничих технологій (сучасні видавничі стратегії у національному, світовому та регіональному вимірі, нові вимоги до редагування конвергентних ЗМК тощо); поширення соціально-комунікаційних технологій (просування бренду, традиційні та нестандартні носії реклами, ivent-комунікації тощо).

Учасники конференції найкращими визнали доповіді:

Журналістика

Темчур К.О. Мова ворожнечі в українських медіа періоду агресії на Азовському морі.

Фазліч Д.Р. Вплив соціальних мереж на популяризацію теми космосу в ЗМІ.

Солод А.С. Принципи медіалогіки у створенні випусків новин радіомовниками Дніпра.

Стрикалова Т. А. Холівар у сучасній політичній комунікації.

Городивський М.Б. Оцінка рентабельності створення ігрового онлайн-ресурсу.

Москаленко С.А. Трансформація літературного образу журналіста наприкінці ХХ–початку ХХІ ст.

Видавнича справа

Яремчук О.О. Манга як об’єкт редагування.

Левщанова О.О. Видавнича справа в країнах Західної Європи: питання цензури.

Штепа П.О. Специфіка редагування конвергентних ЗМІ (на прикладі газети «Лица» та сайту m.litsa.com.ua).

Миргородська О.А. Реалiзацiя компетентнiсного пiдходу в сучасному пiдручнику з української мови для загальноосвiтнiх навчальних закладiв.

Купіна В.В. Видання для підготовки до ЗНО як сегмент навчальної літератури.

Реклама та ПР

Жаркова В.Є. Фірмовий стиль як технологія просування бренду.

Загаріна М.О. Особливості проведення міжнародних рекламних кампаній.

Оксана Гудошник, доцент кафедри масової
та міжнародної комунікації