Версія для друку

Безцінний досвід для майбутніх маркетологів

Початок другого семестру 2018-2019 н.р. відзначився вагомою подією в освітньому житті факультету економіки: протягом лютого третьокурсники проходили виробничу практику в державних, комерційних і приватних підприємствах, фірмах, організаціях.

Практика забезпечує опанування спеціальності, сприяє закріпленню теоретичних знань, привчає до праці в умовах трудового колективу та, найголовніше, дає змогу студентові впевнитися у правильності вибору майбутньої професії.

Ми поцікавилися у студентів-маркетологів про їхні враження.

«Під час практики на ТОВ «Електромаркет Таврії» я остаточно переконалася у правильності зробленого мною вибору спеціальності, – розповіла майбутній маркетолог Марина Шибун. – А також перевірила свої знання, вміння та професіоналізм, набутий протягом навчання, навчилася досліджувати та брати участь у вирішенні загальних виробничих завдань. Працюючи у департаменті маркетингу, я мала змогу вивчати реальні ситуації, що відбуваються на ринку і спостерігати, як вправно справляються з труднощами та проблемами професіонали своєї справи. Для мене ці два тижні промайнули, як один день, проте отриманий досвід додає мені впевненості в собі та майбутньому».

Студентка групи ЕМ-16-1 Марина Матвєєва проходила практику в Дитячому оздоровчому комплексі «Райський куточок». «Завдяки знанням, що надали мені викладачі кафедри економічної теорії та маркетингу, я впевнено приступила до виконання обов’язків на посаді маркетолога, – відзначила дівчина. – Розробка Інтернет-сторінок, просування товарів чи послуг, спілкування зі споживачем, створення нового продукту – це те пізнання, у яке хочеться заглиблюватися з головою. Не дивлячись на те, що терміни практики невеликі, я багато чому навчилася у сфері практичного маркетингу. Сьогодні, маючи не тільки теоретичні, а й практичні знання, які я отримала від керівників великої організації, можу сміливо сказати – з вибором майбутньої професії я не помилилася!»

«Дізнавшись про те, що цього року нам необхідно проходити практику, я відразу ж зрадів, оскільки це гарна можливість вже на третьому курсі бакалавріату відчути смак майбутньої професії, – розповів Павло Марухно. – Чесно кажучи, чекав закінчення канікул, щоб якомога швидше приступити до практики. Протягом цих двох тижнів я зміг відчути важливі аспекти своєї роботи маркетолога. Тому я зміг отримати колосальний досвід і низку практичних умінь, які мені, безсумнівно, стануть у нагоді вже найближчим часом».

«Саме проходячи стажування Uni2Biz в ІТ-компанії ВІСК, я змогла зрозуміти важливість інформаційних технологій та маркетингу для формування стійких конкурентних позицій організацій на ринку, – наголосила Анастасія Нечипоренко. – Я вперше спробувала себе у створенні реклами в соціальних мережах, написанні статей та текстів для сайтів. Безсумнівно, цей досвід допоможе мені в опануванні майбутньої професії».

Саме такі позитивні емоції переповнюють наших студентів-маркетологів! Ми впевнені, ті навички та вміння, що вони отримують під час навчання в університеті та виробничої практики, неодмінно стануть у нагоді та допоможуть стати досвідченими і грамотними фахівцями у сфері маркетингу.

Ласкаво запрошуємо випускників шкіл та коледжів до нашої факультетської родини! Адже лише Економ – на щасті та посмішках не економить!

Марина Шибун,
студентка третього курсу спеціальності «Маркетинг»
факультету економіки