Версія для друку

«Економіка природокористування» – на відмінно

Студентка факультету міжнародної економіки Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара Катерина Степлюк отримала диплом ІІ ступеня у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади з дисципліни «Економіка природокористування», що проходила у Львівському національному аграрному університеті.

На олімпіаді були представлені заклади вищої освіти Дніпра, Вінниці, Києва, Львова, Маріуполя, Миколаєва, Одеси, Сум, Тернополя, Умані, Харкова, Херсона, Хмельницького.

Олімпіада складалася з двох турів: теоретичного та практичного. Теоретичний включав 50 тестових питань. Практичний тур складався з розрахункових завдань, які оцінювалися за багатьма критеріями: відповідність та дотримання методики розрахунку (понятійний апарат, формули, алгоритм розрахунку); точність розрахунків та обґрунтованість висновків; розкриття та доповнення розрахунків теоретичними положеннями; інтерпретація оптимальних результатів у контексті раціонального природокористування та творчий підхід до розв’язання завдань.

Факультет міжнародної економіки вітає студентку-переможницю та її наукового керівника, завідувача кафедри економіки та управління національним господарством Ірину Стеблянко і бажає їм подальших наукових звершень і досягнень!

А з 18 по 20 квітня в Донецькому національному університеті ім. В. Стуса у Вінниці відбувся заключний етап Всеукраїнської олімпіади зі спеціальності «Управління персоналом та економіка праці». В олімпіаді взяли участь 46 студентів з усіх регіонів України. Студентки 4-го курсу групи ВУ-14-1 кафедри економіки та управління національним господарством факультету міжнародної економіки ДНУ Жанна Красноштан та Софія Михайличенко на достойному рівні представили наш університет, а Софія Михайличенко також отримала грамоту «За найкраще розв'язання задач» серед усіх учасників.

Олімпіада проходила в три етапи: теоретичний, практичний і творчий. Теоретичний тур включав 30 тестових питань. Практичний тур складався з розрахункових, ситуаційного та практично-орієнтованого завдань, які оцінювалися за багатьма критеріями: повнота, логічність, коректність, якість обґрунтування. Творче завдання мало показати рівень креативності учасників та їх нестандартні підходи до вирішення проблем.

Факультет міжнародної економіки