Версія для друку

Студенти-маркетологи відзначили професійне свято

Нещодавно на кафедрі економічної теорії та маркетингу економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені О.Гончара відбувся День маркетолога.

У цей день відбулося посвячення першокурсників в маркетологи. Вітаючи, студенти V курсу передали першокурсникам естафету знань, натхнення, креативу й безмежної творчості, подарувавши їм наснагу і прагнення до активного способу життя. Оскільки маркетолог – це не просто професія – це особлива «група крові». Маркетинг не можна робити з 9.00 до 18.00. Маркетингом необхідно жити і дихати 24 години на добу. Бути маркетологом – значить бути інфікованим творчістю, кожної хвилини відчуваючи ритм такого великого організму, як ринок, конкуренція та глобальні виміри. І хоч наші студенти обрали собі не просту професію, проте чим більші виклики вони собі поставлять, тим більшого успіху зможуть досягти.


Зазначимо, що попередніми днями на кафедрі економічної теорії та маркетингу ДНУ був проведений конкурс на найкращий логотип кафедри. За результатами внутрішнього голосування викладачів переможницею стала студентка V курсу магістратури Валерія Соловейчик.

Гостею свята була колишня студентка кафедри маркетингу Альона Порфільєва. Її лекторій був присвячений продакшену і мистецтву знімати рекламні ролики, а також вмінню ефективно розпоряджатися бюджетом рекламної кампанії. Іще в студентські роки Альона брала активну участь у творчих конкурсах та в українському студентському фестивалі реклами, що визначило її майбутній вибір посади креативного менеджера компанії «Снек-експорт». Студенти із зацікавленістю слухали практикум з продакшену та нотували лайфхаки креативного мислення і розвитку особистого творчого потенціалу.

Отже, День маркетолога став очевидним проявом тієї спільної любові, що поєднує викладацький колектив кафедри економічної теорії та маркетингу ДНУ не лише зі студентами I-V курсів, але й з випускниками попередніх років.

Кафедра економічної теорії та маркетингу
ДНУ ім. О.Гончара