Перелiк робiт за заявками
 

ПОЛОЖЕННЯ
про виконання робіт співробітниками ЛРТОЗОТ за заявками підрозділів

Загальні вимоги:

  1. Всі письмові заявки, підписані керівником підрозділу або відповідальною особою подаються старшому лаборанту ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18) і реєструються в журналі обліку заявок підрозділів. Копія заявки надсилається старшому лаборанту ЛРТОЗОТ по електронній пошті на адресу remont@dnu.dp.ua.
  2. У заявці обов'язково вказується ПІБ й посада відповідального співробітника, номер кімнати, телефон, а також необхідні пояснення.
  3. Старший лаборант ЛРТОЗОТ здійснює розсилання заявок виконавцям, контролює своєчасність їхнього виконання й щомісяця складає зведений звіт про виконані за заявками підрозділів роботах (по видах робіт і по підрозділах).
  4. Довідку про поточний стан виконання робіт згідно поданої заявки можна одержати за телефоном або по електронній пошті у старшого лаборанта ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18).

Перелік робіт із заявок
Перелік робіт, що виконуються співробітниками ЛРТОЗОТ за заявками підрозділів:

  1. Технічне обслуговування, установка, настроювання, модернізація, профілактика комп'ютерної й оргтехніки в підрозділах.
  2. Технічне консультування з питань використання комп'ютерної техніки.
  3. Супровід і технічне консультування з питань використання стандартного офісного й антивірусного програмного забезпечення, клієнтських телекомунікаційних програм.
  4. Підключення до локальної мережі ДНУ зареєстрованих користувачів і комп'ютерної техніки, що встановлюється в підрозділах.
  5. Обробка заявок та придбання комп'ютерної, оргтехніки й комплектуючих.
  6. Технічне обслуговування й консультування з питань використання мережних і телекомунікаційних ресурсів, а також мережного програмного забезпечення (локальна мережа, проблеми з доступом до Інтернет, проблеми у функціонуванні електронної пошти, проблеми з паролем, і т.і.).
  7. Реєстрація комп'ютерної техніки в локальній мережі й реєстрація користувачів локальної мережі із присвоєнням персонального ідентифікатора, пароля й визначення прав доступу до необхідних ресурсів мережі.
  8. Придбання, розробка, установка, настроювання, супровід спеціалізованого програмного забезпечення для навчального процесу й організаційно-управлінської діяльності ДНУ, а також консультування з питань його використання.
  9. Розробка й/або розміщення на сервері ДНУ веб-орієнтованих учбово-методичних матеріалів.
  10. Розміщення на сервері ДНУ матеріалів для електронного тестування.
  11. Розміщення оголошень, новин і інших інформаційних матеріалів на веб-сервері ДНУ.
  12. Технічне обслуговування комп'ютерної техніки в комп'ютерних класах.

Порядок виконання робіт із заявок
По видах робіт:

1) Технічне обслуговування, установка, настроювання, модернізація й профілактика комп'ютерної й оргтехніки в підрозділах.

  • Технічне консультування з питань використання комп'ютерної техніки.
  • Супровід і технічне консультування з питань використання стандартного офісного й антивірусного програмного забезпечення, клієнтських телекомунікаційних програм.
  • Підключення до локальної мережі ДНУ зареєстрованих користувачів і комп'ютерної техніки, встановленої в підрозділах.

Роботи, перераховані в пункті 1, виконуються фахівцями ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18). 
Терміновий виклик фахівця ЛРТОЗОТ у випадку непрацездатності комп'ютерної техніки або програмного забезпечення здійснюється через старшого лаборанта ЛРТОЗОТ за тел. 20-37, 374-97-18 або особисто. 
У випадку, якщо несправність не може бути усунута на робочому місці користувача, заявка в письмовому виді подається старшому лаборанту ЛРТОЗОТ, кім. 9/216. У заявці описується проблема, вказується ПІБ й посада відповідального співробітника, номер кімнати й телефон. У заявці оформляється відривна частина - аркуш виконання.
Аркуш виконання - відривна частина заявки на обслуговування комп'ютерної й оргтехніки. Аркуш призначений для ведення обліку проведення робіт з ремонту або обслуговування комп'ютерної й оргтехніки й програмного забезпечення, а також для реєстрації вилучення техніки на період її техобслуговування. Заповнюється фахівцями ЛРТОЗОТ, зберігається, враховується й контролюється старшим лаборантом ЛРТОЗОТ.
Фахівець ЛРТОЗОТ, що прийняв виклик, відзначає в аркуші виконання заявок дату, час одержання заявки (вилучення техніки), свій підпис і прізвище, номери й марки вилученої в ремонт техніки, а користувач, після усунення несправностей - дату, час виконання заявки, свій підпис і прізвище.
Заявка на модернізацію комп'ютерної техніки складається керівником структурного підрозділу на ім'я першого проректора ДНУ. У заявці обґрунтовується необхідність модернізації, вказується номер кімнати, ПІБ й посада відповідального за експлуатацію устаткування. У заявці оформлюється відривна частина - аркуш виконання заявок. Порядок ведення аркуша описаний вище.
Претензії щодо якості або своєчасності проведення робіт з технічного обслуговування приймаються тільки при наявності інформації щодо проведеної роботи на аркуші виконання заявок, а також за умови дотримання користувачем «Обов'язків користувача комп'ютерної техніки».
У випадку недотримання користувачем «Обов'язків користувача комп'ютерної техніки» на підставі подання першого проректора ректором ДНУ може бути винесене матеріальне й/або адміністративне стягнення.
Всі роботи виконуються відповідно до Регламенту, затвердженого ректором ДНУ.

2) Придбання комп'ютерної або оргтехніки.
Службова записка на придбання нової комп'ютерної або оргтехніки складається керівником структурного підрозділу на ім'я ректора ДНУ. У ній вказується кількість співробітників у підрозділі, види робіт, які будуть виконуватися на новому комп'ютерному устаткуванні, номер кімнати, у якій передбачається встановлення, ПІБ й посада відповідального за використання устаткування. 
Для узгодження можливостей підключення до комп'ютерної мережі ДНУ, дотримання вимог щодо захисту інформації, обліку користувачів і комп'ютерної техніки заявка візується директором ЦТКМ ДНУ.
Службові записки з резолюцією ректора надходять старшому ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18).
Після прийняття до виконання службової записки старший лаборант повідомляє керівника підрозділу або відповідальну особу, зазначену в заявці, щодо запланованих строків придбання й установки нової техніки.

3) Реєстрація комп'ютерної техніки в локальній мережі, реєстрація й облік користувачів локальної мережі ДНУ.
Заявка на реєстрацію/перереєстрацію користувача комп'ютерної мережі ДНУ (з видачею або зміною персонального ідентифікатора для входу в мережу) складається керівником структурного підрозділу на ім'я першого проректора ДНУ. У заявці вказується ПІБ співробітника, його посада, номер кімнати, телефон. У заявці можна також вказати на необхідність створення поштової скриньки для нового співробітника.
Процедура первинного підключення до локальної мережі ДНУ й організація електронної поштової скриньки вимагає персональної присутності співробітника на його робочому місці.

4) Придбання, розробка, установка й супровід спеціалізованого програмного забезпечення (ПЗ) для навчального процесу й для організаційно-управлінської діяльності ДНУ, а також і консультування з питань його використання.
Заявка на придбання й/або установку спеціалізованого програмного забезпечення для включення в навчальний процес подається завідувачем кафедрою на ім'я першого проректора ДНУ. У заявці вказується вид ПЗ й стисле обґрунтування необхідності його використання, навчальна дисципліна, наявність методичних розробок і досвіду проведення занять із використанням зазначеного ПЗ, ПІБ й посада викладача, номер кімнати й телефон. До заявки на придбання бажано прикласти стислий опис ПЗ з вимогами до апаратного забезпечення.
Заявки на придбання й установку в комп'ютерних класах спеціалізованого ПЗ подаються не пізніше, ніж за рік до початку проведення занять із використанням ПЗ.
Заявка на розробку спеціалізованого ПЗ для включення в навчальний процес подається завідувачем кафедрою на ім'я першого проректора ДНУ. У заявці формулюється мета розробки ПЗ, стисле обґрунтування необхідності його використання, ПІБ й посада викладача, що припускає його використання в навчальному процесі, номер кімнати й телефон.
Заявка на придбання або розробку спеціалізованого ПЗ для автоматизації (або інформаційної підтримки) організаційно-управлінських процесів подається керівником структурного підрозділу на ім'я першого проректора ДНУ. У заявці вказується вид ПЗ й стисле обґрунтування необхідності його використання, ПІБ й посада співробітника, відповідального за його застосування, номер кімнати й телефон.
У випадку прийняття заявки до виконання фахівці ЦТКМ ДНУ погодять строки й умови виконання робіт із завідувачем кафедрою й викладачем, або керівником підрозділу й співробітником-користувачем, після чого робота включається в план робіт ЦТКМ.
Заявки подаються старшому лаборанту ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18).
Технічний супровід спеціалізованого ПЗ здійснюється в порядку, погодженому з відповідним підрозділом. 
Програмне забезпечення, придбане й встановлене без узгодженням із співробітниками ЛРТОЗОТ не супроводжується.

5) Розробка й/або розміщення на серверах ДНУ веб-орієнтованих учбово-методичних матеріалів.
Заявка на розробку, виготовлення, або на первинне розміщення на сервері ДНУ учбово-методичних матеріалів оформлюється на ім'я першого проректора ДНУ завідувачем кафедрою або керівником підрозділу. У заявці вказується вид матеріалів, категорія користувачів матеріалів (студенти денного/заочного відділень, слухачі й ін.), для розташовуваних на серверах матеріалів - бажаний варіант розміщення (внутрішній і/або зовнішній веб-сервер ДНУ), ПІБ й посада викладача (або співробітника), номер кімнати й телефон.
У випадку прийняття заявки на розробку/виготовлення до виконання фахівці ЛРТОЗОТ погодять строки й умови виконання робіт з керівником підрозділу або відповідальним співробітником, після чого робота включається в план робіт ЦТКМ.
Заявка подається старшому лаборанту ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18).

6) Розміщення на сервері ДНУ матеріалів для електронного тестування.
Заявка на включення тестів в електронну систему тестування оформляється на ім'я першого проректора ДНУ завідувачем кафедрою. У заявці вказується найменування тесту, вид тестування (контрольне або вільне), категорія осіб, для яких проводиться тестування (студенти денного/заочного відділень, слухачі й ін.), ПІБ й посада відповідального викладача, номер кімнати й телефон, передбачуваний строк тестування. Заявка повинна бути погоджена з проректором з навчально-педагогічної роботи.
Після прийняття заявки до виконання електронний варіант тестових завдань (Word-Документ і необхідні графічні файли), підготовлений відповідно до правил оформлення тестів (розміщені на внутрішньому веб-сервері ДНУ), направляється по електронній пошті на адресу remont@dnu.dp.ua
Заявка подається старшому лаборанту ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18).

7) Розміщення оголошень і інформаційних матеріалів на веб-сервері ДНУ.
Оголошення й інформаційні матеріали, призначені для розміщення на веб-серверах ДНУ, висилаються по електронній пошті старшому лаборанту ЛРТОЗОТ (кім. 9/216, тел. 20-37, 374-97-18). В електронному повідомленні вказується тема, необхідні пояснення (про матеріали, про сторінку сайту, на якій вони повинні бути розміщені, текст для розміщення), ПІБ, посада, номер кімнати й телефон співробітника, відповідального за інформацію.

Перелік форм заявок на виконання робіт
Форми службових записок
(оформлюються на ім'я ректора, виконуються на підставі резолюції ректора)

Форми заявок
(оформлюються на ім'я першого проректора  ДНУ, передаються старшому лаборанту ЛРТОЗОТ в кім. 9/216) 

Увага: у форми для зручності зазначені всі можливі варіанти заявок, тому, будь ласка, видаляйте зайвий текст!