Версія для друку

Переможні акорди маркетологів на першості Європи з бальних танців

Студентка економічного факультету Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара Кристина Мартиросова разом зі своїм партнером Олександром Гусаревичем посіла перше місце у Кубку Європи з бальних танців.

Інтеграція навчальної та виховної роботи є важливим напрямком діяльності на кафедрі маркетингу. Чітке визначення цілей, стратегій і тактики виховного процесу є запорукою ефективного естетичного та духовного виховання особистостей. Підтримується участь студентів-маркетологів у значущих культурних і спортивних заходах в Україні та світі.

20 – 22 вересня у Брюсселі (Бельгія) проходив Кубок Європи з бальних танців із представленням Європейської довільної спортивної програми за участі молоді віком до 21 року. В обов’язковій програмі були представлені наступні танці: вальс класичний, танго, фокстрот, квік-степ і віденський вальс.

Дуже приємно, що студентка третього курсу спеціальності «Маркетинг» економічного факультету Кристина Мартиросова зі своїм партнером по танцях Олександром Гусаревичем посіли перше місце – отже Україна отримала кубок Європи.

Сучасний маркетолог повинен бути всебічно розвинутою особистістю. Цьому сприяє участь студентів у спортивних заходах, танцювальних культурних програмах, вокальних студіях.

Маркетологи ДНУ не лише намагаються бути першими у навчанні, але й підносять імідж та духовні цінності України на міжнародній арені.

Світлана Хамініч,
завідувач кафедри маркетингу
ДНУ ім.О. Гончара